اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از افتتاح و کلنگ‌زنی ٧ طرح به مناسبت هفته دولت در استان با اعتبار بیش از ٩٠٠ میلیارد ریال خبر داد.

جلیل جباری اظهار کرد: از جمله طرح‌های قابل افتتاح می‌توان به مجتمع گردشگری آیدانه چالدران اشاره کرد که با سرمایه‌گذاری ١٩٠ میلیارد ریال ساخته شده و با بهره‌برداری از آن برای ٢۵ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: افتتاح واحد بوم‌گردی پته‌ویر سلماس با سرمایه‌گذاری ١٠ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای سه نفر، افتتاح یک شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در خوی با اعتبار ٣ میلیارد ریال و اشتغال زایی برای ٣ نفر از دیگر طرح‌های افتتاحی است.

او ادامه داد: افتتاح هتل کارا در ارومیه با ٢٨ اتاق و سرمایه‌گذاری ٧٠٠ میلیارد ریال از جمله دیگر طرح‌های مهم افتتاحی در هفته دولت است که با افتتاح آن برای ١٧ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

جباری افتتاح طرح برق‌رسانی به منطقه نمونه گردشگری پردانان پیرانشهر با سرمایه‌گذاری ۵ میلیون ریال و دیوارکشی و آسفالت مسیر دسترسی به آبشار سوله‌دوکل ارومیه با اعتبار ١٠ میلیارد ریال را از دیگر طرح‌های افتتاحی در هفته دولت برشمرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: همچنین در هفته دولت طرح عمرانی ساخت موزه اشنویه کلنگ‌زنی می‌شود که اعتبار اولیه برای ساخت این موزه ٧٠ میلیارد ریال برآورد شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست