اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی گفت: در دهه فجر امسال ۸۸۳ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۱۳ هزار و ۸۶۶ میلیارد تومان در آذربایجان غربی افتتاح و کلنگ زنی می شود.

 محمدصادق معتمدیان با اشاره به افزایش ۸۷ درصدی اعتبارات پروژه‌های عمرانی و اقتصادی دهه فجر امسال در آذربایجان غربی نسبت به سال گذشته، افزود: در دهه فجر سال ۱۴۰۱، ۸۰۸ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۰ هزار و ۸۱۰ میلیارد تومان و ۷۵ پروژه اقتصادی با اعتبار ۳ هزار و ۵۶ میلیارد تومان و با اشتغال زایی برای ۹۵۱۷ نفر، در استان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

وی در ادامه مجموع پروژه‌های قابل افتتاح آذربایجان غربی در دهه فجر امسال را ۷۹۹ پروژه با اعتبار ۹ هزار و ۲۵۸ میلیارد تومان اعلام کرده و یادآور شد: از این تعداد پروژه، ۷۳۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۷ هزار و ۶۵۵ میلیارد تومان و ۶۴ پروژه اقتصادی با اعتبار یک هزار و ۶۰۳ میلیارد تومان با اشتغال زایی برای ۱۷۵۶ نفر خواهد بود.

استاندار آذربایجان غربی همچنین با اشاره به اینکه مجموع پروژه‌های آماده شده برای کلنگ زنی در دهه فجر سال جاری، ۸۴ پروژه با اعتبار ۴ هزار و ۶۰۸ میلیارد تومان است، اضافه کرد: از این تعداد پروژه، ۷۳ پروژه عمرانی با اعتبار ۳ هزار و ۱۵۵ میلیارد تومان و ۱۱ پروژه اقتصادی با اعتبار یک هزار و ۴۵۳ میلیارد تومان با اشتغال زایی برای ۷۷۶ نفر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست