اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  همزمان با سفر معاون رییس جمهور به آذربایجان‌غربی  پروژه های راهسازی به طول ۵۶ کیلومتر در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی تمرچین و چند پروژە عمرانی دیگر به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در آیین افتتاح طرح‌های راهسازی، افزود: برای اجرای این میزان راه اصلی و بزرگراه حدود ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار به روز هزینه شده‌است.

سید محسن حمزه‌لو ادامه داد: طرح‌های راهسازی در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی تمرچین و محل تردد زائران اربعین حسینی قرار دارند و بهره‌برداری از آنها موجب تسهیل تردد می‌شود.

او بیان کرد: ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی، کاهش تصادفات جاده‌ای و تسهیل رفت و آمد از مهمترین مزیت‌های توسعه محورهای مواصلاتی و همچنین وجود پایانه‌های مرزی در آذربایجان‌غربی فرصتی برای توسعه راه‌های استان است.

بهره برداری واحد تولیدی پردیس صنعتی سیلیکون آراز در خوی
شرکت پردیس صنعتی سیلیکون آراز با هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری به صورت ثبتی و با ایجاد شغل برای ۴۷۰ نفر همزمان با هفته دولت درشهرک صنعتی شهرستان خوی آغاز به کار کرد.

ظرفیت تولید ماهانه این واحد تولیدی یک هزار و ۲۰۰ تن و به طور سالانه ۱۰ هزار تن از سیلیکون متال با خلوص بالای ۹۹ درصد تولید می‌شود.

تولیدات این واحد تولیدی در آلیاژهای فولادی و شرکت آلومنیوم سازی است.

واگذاری ۱۰۰۰ واحد مسکونی بازسازی شده در خوی
معاون رییس جمهور به همراه استاندار آذربایجان‌غربی همچنین با حضور در روستای چاوش‌قلی شهرستان خوی در آیین واگذاری یک هزار واحد مسکونی بازسازی شده در مناطق زلزله زده شهرستان خوی شرکت کرد.

داود منظور به صورت نمادین با حضور در یکی از واحدهای بازسازی شده روبان بهره‌برداری از این واحدها را برید و کلید واحد بازسازی شده را تحویل صاحب خانه داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست