اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون گردشگری آذربایجان غربی از افزایش ۵۳ درصدی اقامت در هتل‌ها و مراکز اقامتی استان طی سالجاری خبر داد.

ریتا خضرزاده در گفت وگو با ایسنا افزود: در طی سالجاری ۶۱۸ هزار و۴۵۵  نفر در هتل ها و مهمانپذیرهای شهرهای مختلف استان اقامت داشته اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل، از افزایش ۵۳ درصدی برخوردار است.

وی  ادامه داد: بر اساس آمارهای موجود طی این مدت، مراکز اقامتی شهرهای ارومیه، خوی، ماکو و مهاباد بیشترین پذیرش مسافر را داشته اند.

معاون گردشگری آذربایجان غربی ادامه داد: تابستان امسال، زمان اوج ورود مسافر و گردشگر به استان بود به گونه ای که ظرفیت پذیرش همه هتل‌های استان از قبل رزرو شده بود.

وی اظهار کرد: کمیته درجه بندی واحدهای اقامتی استان با حضور ناظر عالی وزارتخانه متبوع در این اداره کل تشکیل شد که در آن پرونده ۱۰ واحد اقامتی به پذیرایی استان جهت دریافت گواهینامه کیفیت خدمات گردشگری مورد بررسی قرار گرفت و پس از تایید موارد، به معاونت گردشگری وزارتخانه ارسال شد.

وی افزود: این واحدهای اقامتی پذیرایی شامل ‌هتل، مهمانپذیر و غذاخوری بین راهی و مربوط به شهرستان های خوی، ماکو، میاندوآب و سردشت هستند.

معاون گردشگری استان آذربایجان غربی با اشاره به روند نظارت و بررسی خدمات واحدهای اقامتی و پذیرایی استان گفت : کمیسیون درجه بندی و صدور گواهی کیفیت خدمات گردشگری برای واحد های اقامتی و پذیرایی استان، حسب مورد و در طول سال برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست