اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : امام جمعه ارومیه گفت: طرح حمایت از کاربران فضای مجازی که در مجلس مطرح شده، باید به درستی توسط مسئولان مربوطه برای مردم روشن و شفاف شود.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه با بیان اینکه اگر این طرح، درست است مسئولان بر این کار اهتمام داشته باشید و با بیان دلایل برای جامعه این راه را ادامه دهید، افزود: مسئله‌ای که باید مورد توجه قرار گیرد این است که ملت باید بر این فضا حاکم باشند و نگذاریم فضای مجازی محل جولان دشمنان و ظالمان باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با بیان اینکه فضای مجازی باید کنترل و مدیریت شود و نباید این فضا را به حال خود و برای دشمنان رها کنیم، گفت: مدیران با اخلاص خدمت به مردم را شروع کنند و در این راه تمام تلاش خود را به کار ببرند تا در وظیفه خود کوتاهی نکنند.

حجت الاسلام قریشی خاطرنشان کرد: فردی که وظیفه‌ای به وی اعطا می‌شود باید در مقابل خداوند متعال پاسخگو باشد و در مسؤولیت خود با جدیت خدمت به مردم را در اولویت قرار دهد.

وی با تبریک روز وکیل اظهار داشت: وکالت از صفات خداوند متعال است و باید وکلا با راه و روش مناسب برای ایجاد عدالت در جامعه تلاش کنند و از حق مظلومان حمایت کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: وکالت یک شغل نیست و کار مقدسی است که بر عهده وکلا گذاشته شده است.

حجت الاسلام قریشی همچنین با تبریک روز مهندس، گفت: امید است با تلاش مهندسان این مملکت، جامعه توسعه یابد به مراتب برتری در عرصه‌های مختلف برسیم.

وی افزود: مهندسان باید با طرح‌های خود مشکلات مردم را بررسی و حل کنند و در راه کمک به حل مشکلات جامعه دریغ نکنند و روش خواجه نصیرالدین طوسی را ادامه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست