اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی آذربایجان غربی از امحای ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر و ۱۱۰ هزار عدد قرص روانگردان کشف شده از قاچاقچیان در ارومیه خبرداد.

 سرهنگ حق وردیان درمراسم امحای مواد مخدر که در مجتمع امام علی ارومیه برگزارشد، بیان کرد: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون عملیات توقف هشت مورد انتقال مواد مخدر پیش ساز دراستان انجام شده است.

او ادامه داد : همچنین از سال گذشته تاکنون ۳۶ تن مواد مخدر پیش ساز از انبارمرکزی ناجا و وزارت دفاع جهت استفاده در داروسازی بکارگرفته شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی آذربایجان غربی گفت : ازسال۹۸ تاکنون دو مرحله امحا مواد مخدر به میزان ۹۰تن در استان انجام شده است.

در این مراسم همچنین جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌ غربی گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک هزار ۲۹۴ طرح‌ها در حوزه‌ و بخش‌های مختلف در محورهای اصلی، مواصلاتی و داخلی برای پیشگیری و مقابله جدی با تهیه و توزیع‌کننده و قاچاقچیان موادمخدر انجام شده است.

سردار علی ابراهیمی بیان کرد : همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از سه تن و ۳۰۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۱۴ تن انواع پیش‌سازها در سطح استان کشف شده است.

وی عنوان کرد: در این مدت، ۴۳۱ دستگاه انواع خودرو و ۱۱۹ دستگاه موتورسیکلت نیز که در امر قاچاق و توزیع مواد مخدر مورد استفاده قرار می‌گرفت، توقیف شده است.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه در این مدت تعداد ۶ هزار و ۷۸۲ نفر قاچاقچی و خرده فروش نیز دستگیر شده‌اند گفت: بیش از ۲۷۰ هزار انواع قرص‌گردان‌ها توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف و همچنین در این رابطه ۳۱ واحد اماکن قاچاقچیان شناسایی و پلمب شده است.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون به ارزش بیش از ۳۱۷ میلیارد و ۷۴۲ میلیون تومان اموال و دارایی از سوداگران مرگ در آذربایجان‌ غربی ضبط شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست