اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه امنیت را لازمه توسعه استان دانست و گفت: مردم حامی و دعاگوی پلیس هستند.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی صبح یکشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا، امنیت را لازمه پیشرفت و توسعه استان عنوان کرد و بیان کرد: بدون امنیت، زندگی و آرامش مردم به مخاطره می افتد از این رو تقویت و حمایت  از کارکنان خدوم انتظامی موجب ارتقای امنیت و آرامش است.

وی در ادامه ضمن تشکر از تلاش های شبانه روزی پلیس، خاطر نشان کرد: باید صمیمانه از تلاش‌های مجموعه انتظامی استان تشکر کرد؛ نظم و امنیت به برکت حضور مقتدرانه این نیروی عظیم و ارزشمند است که همواره با تدبیر و اقتدار، وظایف خود را انجام می‌دهند.

حجت الاسلام  قریشی بیان کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان دانشگاه های نیروهای مسلح که فرمودند  در این حوادث اخیر بیش از همه به سازمان انتظامی کشور، بسیج و مردم ظلم شد که نشان دهنده قدردانی  و رضایت حضرت آقا از پلیس جمهوری اسلامی ایران است.

 امام جمعه ارومیه تصریح کرد: دشمنی دشمنان در سینه ها بیشتر از آن است که در ظاهرشان دیده می شود پس ما نیز باید با ولایتمداری و بصیرت آنها را ناکام بگذاریم و در مسیر حق باقی بمانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست