اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دو راهبرد امنیت پایدار و توسعه پایدار جزو برنامه‌های اصلی مجموعه سپاه شهدای آذربایجان غربی است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در نشست خبری تشریح برنامه‌های کمیته نیروهای مسلح و بسیج گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به کمبود امکانات در اول انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی گفت: شرایط فعلی بالندگی، اقتدار و تجهیزاتی که توسط فرزندان این سرزمین ایجاد و ساخته شده با گذشته اصلاً قابل مقایسه نیست.

سردار محمدحسین رجبی پیش از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر نقش فرماندهی حضرت امام (ره) و افق دید ایشان در پیروزی انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی افزود: هفته دفاع مقدس امسال با شعار «ما متحد هستیم» برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه در هفته دفاع مقدس نمایشگاه دفاع مقدس با ۴۰ غرفه در پارک ائلرباغی ارومیه برگزار می‌شود، ادامه داد: در روز اول هفته مقدس دیدار سراسری پیشکسوتان با رهبر انقلاب به صورت تصویری برگزار می‌شود که از ارومیه یک‌هزار نفر و سراسر استان ۱۳ هزار نفر در این مراسم شرکت خواهند کرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با تاکید بر اقدامات همه جانبه با رویکرد وحدت رویه و ضمن تقدیر از همه ارگان‌های نظامی، انتظامی و امنیتی در پیدایی و حفظ شرایط پیش رو خاطرنشان کرد: در طول هفته ٢٧٠٠ برنامه در قالب ۴٣ عنوان در سطح استان اجرا می‌شود.

سردار رجبی برگزاری کنگره بزرگ شهدا و توجه به یادمان شهدای استان را جزو برنامه‌های اصلی اعلام کرد و افزود: در چند ماهه اول امسال ١٢٠ هزار نفر از یادمان‌های استان بازدید کردند.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد سپاه شهدای آذربایجان غربی فرهنگی است، عنوان کرد: مجموعه اقدامات یکسال اخیر در حوزه تقویت امنیت منطقه، پیشگیرانه، اقناعی و تبیینی با وحدت رویه همه مجموعه‌ها به خوبی عملیاتی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست