اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از آماده باش پلیس برای برخورد مقتدرانه با سرقت و برقراری امنیت در خوی از همان لحظات اولیه خبر داد و گفت: امنیت به طور کامل در خوی برقرار است.

سردار رحیم جهانبخش اظهار کرد: با اعزام تیم‌های ویژه عملیاتی پلیس استان، امنیت به طور کامل در مناطق زلزله زده شهرستان خوی برقرار است و این هشدار را به سارقان می‌دهیم که حتی فکر سرقت را از سرشان بیرون کنند.

وی افزود: برابر تمهیدات ویژه ای که اتخاذ شده است، تمامی کمک‌های مردمی که از سراسر کشور به شهرستان خوی ارسال می‌شود با اسکورت و حضور مؤثر نیروهای ویژه پلیس به دست نیازمندان می‌رسد.

سردار جهانبخش تاکید کرد: کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در سطح حوزه به همراه نیروهای کمکی اعزامی از مرکز استان و شهرستان‌های همجوار به مناطق زلزله زده به منظور تأمین امنیت این مناطق در آماده باش کامل هستند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: نیروهای مجاهد پلیس، با تمام توان در کنار زلزله زده‌ها خواهند ایستاد و نظم و امنیت لازم را برای آنان رقم خواهند زد و الحمدلله با تلاش مثال زدنی پلیس، کار امدادرسانی در شهرستان خوی با امنیت کامل در حال انجام است.

وی گفت: با هوشیاری پلیس در کنترل مناطق زلزله‌زده میزان سرقت در شهرستان خوی از هشتم تا ۱۳ بهمن‌ماه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد کاهش یافته است.

سردار جهانبخش با بیان اینکه پس از وقوع زلزله ۳۸ نفر از مظنون فوراً تحت نظر و ۲۷ سارق با سابقه نیز تحت کنترل قرار گرفتند، از دستگیری ۶ سارق در مناطق زلزله زده خوی خبر داد که یکی از سارقین دستگیر شده محکوم فراری بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست