اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت بهره مندی جوانان از برنامه های پیش بینی شده برای اوقات فراغت گفت: امکانات دستگاههای اجرایی استان باید در اختیار اوقات فراغت جوانان قرار گیرد.

رضا ابراهیمی روز سه شنبه دهم خرداد در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان با تاکید بر اینکه خروجی مصوبات این ستاد باید در جامعه ملموس باشد، افزود: برنامه ریزی برای ساماندهی اوقات فراغت جوانان محدود به فصل تابستان نشود و در این خصوص نگاهی وسیع به حوزه های مختلف ورزشی، فرهنگی و … وجود داشته باشد.

وی توجه به علایق جوانان در برنامه ریزی های ستاد ساماندهی امور جوانان را نیز مهم معرفی کرده و افزود: شرایط برای استفاده برابر بانوان از امکانات ورزشی، فرهنگی و تفریحی نیز در سطح استان فراهم شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی همچنین با تاکید بر ارتقای امکانات و تجهیزات ورزشی در سطح استان، تصریح کرد: سالن ها و امکانات ورزشی به صورت متوازن در سطح استان توزیع شده و به مناطق حاشیه نشین و محروم توجه ویژه شود.

ابراهیمی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی گسترده دشمن علیه جوانان در فضای مجازی، افزود: با توجه به حضور اکثریت جوانان در فضای مجازی، برای تولید محتوا و افزایش سواد جوانان جهت حضور در این فضا، برنامه ریزی دستگاههای متولی ضروری است.

وی با تاکید بر حمایت از سازمان های مردم نهاد جهت حضور در عرصه های مختلف، یادآور شد: از ظرفیت مساجد و تشکل های مردمی می توان برای پیشبرد بسیاری از امور بخصوص اوقات فراغت جوانان استفاده کرد.

سجاد بیرامی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در ابتدای این جلسه گزارش در خصوص برنامه های اوقات فراغت ارائه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست