اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اجرای محدودیت های کرونایی به دلیل افزایش شیوع بیماری در استان گفت: روسای ادارات و دستگاه های اجرایی نیز با اولویت کارکنان دارای بیماری های زمینه ای و بانوان می توانند در این هفته از ۳۰ تا ۵۰ درصد کارکنان بصورت دورکاری بکارگیری نمایند.

محمدمهدی شهریاری عصر یکشنبه در هفتاد و یکمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا که بصورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد با اشاره به اینکه آمار مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا در استان سیر صعودی به خود گرفته است افزود: برای کنترل بیماری محدودیت های کرونایی به مدت یک هفته در استان اجرا می شود.

وی با انتقاد از روند نظارت ها بر نحوه اجرای دستورالعمل های بهداشتی تصریح کرد: عملکرد ضعیف فرمانداران و دستگاه های اجرایی به گونه ای است که انگار کرونا به پایان رسیده است. وضعیت فعلی به هیچ وجه قابل قبول نیست.

شهریاری ادامه داد: برای کاستن از تلفات کرونا و پایان محدودیت ها به همکاری مردم و اهتمام جدی متولیان امر نیاز داریم.

استاندار آذربایجان غربی گفت: میزان استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی و مراکز خرید به زیر ۱۰ درصد کاهش یافته است.

شهریاری افزود: کسانی که دستور العمل های بهداشتی را در ادارات و جامعه رعایت نمی کنند به اقتصاد، فرهنگ و آموزش لطمه می زنند.

وی بر تقویت نظارت ها از سوی فرمانداران و دستگاه های اجرایی برای کنترل بیماری کرونا تاکید کرد و گفت: احساس مسئولیت اجتماعی کلید غلبه بر کروناست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست