اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون گردشگری آذربایجان غربی از انجام ضدعفونیهای روزانه هتلها و غذاخوریهای بین راهی استان برای پیشگیری از سرایت ویروس کرونا خبر داد.

ریتا خضر زاده در این خصوص گفت: توصیه های بهداشتی و مراقبتی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به همه مراکز اقامتی و خدماتی سطح استان ارسال شده تا اقدامات پیشگیرانه در دستور کار قرار گیرد.

او افزود: همکاری هتلهای استان در این زمینه بسیار خوب است حتی برخی از آنها قبل از ابلاغ دستورالعملهای لازم، موارد ایمنی و مراقبتی را لحاظ کرده و اقدام به تهیه بسته های بهداشتی  برای مسافران کرده اند.

خضرزاده ادامه داد: همه فضاهای داخلی، سطوح و اثاثیه هتلها و مراکز خدماتی بین راهی استان بصورت مرتب و مکرر ضدعفونی می شوند علاوه اینکه بسته های بهداشتی شامل دستکش، ماسک و اسپریهای ضدعفونی در اختیار گردشگران قرار می گیرد.

معاون گردشگری استان تصریح کرد: امیدواریم با این اقدام تا حدود زیادی از شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود و دغدغه بسیاری از مسافران و گردشگران رفع شود.

او تاکید کرد: با وجود شیوع کرونا در استان با اتخاذ تدابیر و تمهیدات در راستای کنترل و جلوگیری از شیوع بیشتر آن تاسیسات گردشگری استان آمادگی لازم برای میزبانی از گردشگران نوروزی را دارند و نگرانی خاصی از این جهت وجود ندارد.

او افزود: شیوه‌نامه سراسری پیشگیری از شیوع کرونا ویروس به مدیران و بهره‌برداران تاسیسات گردشگری ابلاغ شده و بازدید و نظارت بر نحوه فعالیت و ارائه خدمات تاسیسات گردشگری سطح استان با شدت بیشتری انجام می‌شود که در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغ شده به این اماکن، برخورد جدی با واحد متخلف صورت می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست