اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سارقان حرفه ای سیم و کابل برق با اعتراف به ۶۰ فقره سرقت در میاندوآب، خبر داد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “مسعود خرم نیا” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم کابل برق در سطح شهرستان “میاندوآب” مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات و بررسی های به عمل آمده در نهایت ماموران موفق شدند ۳ سارق حرفه ای و سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات منسجم آن ها را حین سرقت دستگیر و به مقر پلیس دلالت دهند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه افزود: در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس، متهمان به ۶۰ فقره سرقت سیم وکابل برق در سطح شهرستان معترف شدند.
وی با اشاره به اینکه از متهمان یک قبضه سلاح کلت کمری نیز کشف شد،  ادامه داد: در این راستا سه سارق و مالخر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

سردار خرم نیا در پایان با اعلام اینکه پلیس با به کارگیری تمام امکانات برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردم در خصوص شناسایی و برخورد با مجرمان است و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می باشد

کشف ۲۷هزار عدد انواع مواد محترقه

 فرمانده انتظامی آذربایجان غربی همچنین گفت: ۲۷ هزار و ۶۰۰ عدد انواع مواد محترقه در ارومیه شناسایی و کشف و ضبط شد.

سردار مسعود خرم نیا افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم افرادی که اقدام به فروش مواد محترقه می‌کردند، را شناسایی کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی مأموران از انبار و محل فروش این اقلام، ۲۷ هزار و ۶۰۰ عدد انواع مواد محترقه و آتش زا کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: در این رابطه یک دستگاه خودرو سواری توقیف و سه نفر متهم نیز دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست