اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: شبکه قاچاق سلاح و مهمات جنگی و شکاری در ارومیه منهدم و ۲ نفر در این خصوص دستگیر شدند.

ناصر عتباتی با بیان اینکه شبکه قاچاق سلاح و مهمات جنگی و شکاری در ارومیه منهدم و دو نفر در این خصوص دستگیر شدند، اظهار کرد: با دریافت گزارشی از پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی به دادسرا، بلافاصله طی دستوری از سوی معاون دادستانی، مأموران پلیس اطلاعات و امنیت به همراه مأموران اطلاعاتی هنگ مرزی به یکی از روستاهای ارومیه عزیمت کردند.

وی افزود: در این عملیات غافلگیرکننده، ۴۷ قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری، ۵۰ قبضه انواع سلاح شکاری به همراه متعلقات، ۹۶ تیغه خشاب کشف و ۲ نفر متهم دستگیر و روانه زندان شدند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی به افرادی که با اعمال مجرمانه و قاچاق سلاح و مهمات قصد برهم زدن امنیت عمومی جامعه را در سر دارند، هشدار داد: دستگاه قضائی با قاچاقچیان سلاح به جد و با شدت برخورد قاطع خواهد کرد.

قلع و قمع ۷۳۸ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آذربایجان غربی

عتباتی همچنین بیان کرد: در راستای اجرای تبصره ٢ ماده ١٠ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، ۵۵۳ فقره تغییرک اربری غیرمجاز در استان با حضور نمایندگان دادستانی‌های تابعه استان آذربایجان غربی، قلع و قمع شد.

وی اضافه کرد: در مدت ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۲ نیز ۱۸۵ فقره احکام قطعی لازم الاجرا در خصوص تغییر کاربری‌های غیرمجاز در استان اجرا شده است.

وی ادامه داد: این تغییر کاربری‌ها شامل بناهای مسکونی و دیوارکشی‌ها است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: با هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی برخورد قانونی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست