اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام استان در اولویت برنامه ها قرار دارد.

محمدصادق معتمدیان امروز اول آبان در مراسم معارفه استاندار با بیان اینکه آذربایجان غربی، استان مجاهدتهای خاموش است، افزود: تکمیل پروژه های نیمه تمام از موضوعات مهم مورد تاکید رییس جمهور است ک بدلیل کمبود منابع مالی با استفاده از سایر راهها از جمله فاینانس داخلی این پروژه های نیمه تمام در استان تکمیل می شود.

وی ادامه داد: راه اندازی مگا پروژه هایی که نیاز روز استان است با کمک بخش خصوصی و حمایت صندوق توسعه دنبال می کنیم.

معتمدیان با اشاره به اینکه برنامه هایی برای توسعه اذربایجان غربی مدون شده و باید در جهت اجرایی کردن برنامه ها باهم افزایی حداکثری دستگاههای اجرایی  تلاش کنیم،  اظهار کرد: یکی از دغدغه اصلی استان مسیله اشتغال است که برنامه هایی براساس سیاستهای دولت سیزدهم در جهت ایجاد اشتغال دنبال می کنیم و پروژه های راهبردی در استان را سرعت خواهیم بخشید.

استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: تلاش می کنیم آذربایجان غربی به هاپ خدمات لجستیک و فراوری معدنی و کشاورزی با توجه به زیرساختهای موجود در استان تبدیل شود.

وی با بیان اینکه بدنبال توسعه همه جانبه به صورت متوازن در استان هستیم،  اظهار کرد: احیای دریاچه ارومیه، مدیریت منابع ابی، توسعه سیستم نوین ابیاری،توسعه صنایع تبدیلی محصولات استراتژیک، مکانیزاسیون کشاورزی، تقویت گمرکات و بازارچه های مرزی و شناسایی نقاط امید بخش در پهنه های معدنی استان را دنبال می کنیم.

استاندار آذربایجان غربی بااشاره به ظرفیتهای معدنی استان افزود: معادن طلا، باریت و سنگهای تزیینی استان هرکدام در ایجاد اشتغال می توانند نقش اساسی داشته باشد که برای راه اندازیو. توسعه فراوری مواد معدنی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

وی با بیان اینکه این استان ظرفیتهای گردشگری در سطوح ملی وفراملی دارد، که در روتق اقتصادی استان موثر خواهد بود، گفت:توسعه صنعت گردشگری از جمله گردشگری سلامت و دفاع مقدس در دستور کار است.

معتمدیان تاکید کرد: امروز بازیگران منطقه ای بدنبال التهاب آفرینی در منطقه هستند مسئله مهم و اولویت دار همبستگی و وحدت در استان است.

وی اظهار کرد: از ظرفیت نیروهای جوان، جهادی وانقلابی و متعهد در بخشهای مختلف بهره گرفته می شود.

استاندار تاکید کرد: آذربایجان غربی بمثابه پازلی است از رنگین کمان اقوام و ادیان و که تلاش می کنیم باهمت جمعی و کار جهادی نمای زیبایی از استان به کشور و منطقه نشان دهیم.

محمد مهدی شهریاری استاندار سابق آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت:  استان ظرفیتهای بسیاری در حوزه های مختلف دارد، و این استان نقش اساسی در توسعه اقتصادی کشور دارد.

شهریاری گفت: آذربایجان غربی بجز در چند شاخص که از متوسط کشوری پایین است از تله محرومیت خارج شده و با تلاشهای استاندار جدید مشکلات موجود نیز مرتفع می شود.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات ۴ ساله محمدمهدی شهریاری ، محمد صادق معتمدیان به عنوان استاندار آذربایجان غربی معارفه شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست