اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خواستار اتخاذ تمهیداتی برای ۷۰۰ هزار تن سیب باقیمانده در سردخانه ها شد.

به گزارش ایسنا، سید سلمان ذاکر در تذکری در جلسه علنی صبح امروز چهارشنبه مجلس خطاب به وزیر راه و شهرسازی و استاندار آذربایجان غربی گفت: مشکل مسکن، خدمات عمومی و اسناد مالکیت صدها هزار نفر همشهری ارومیه ای را حل کنید. چرا تا به حال اجازه دادید این همه مشکلات برای مردم مناطق مختلف به وجود بیاید؟ چرا اینها باید بسوزند و بسازند؟

وی خطاب به وزرای جهاد کشاورزی و صنعت، معدن، تجارت گفت: آیا می دانید اینکه ۷۰۰ هزار تن سیب در سردخانه ها مانده یعنی چه؟ و اینکه فروش آن به شمارش معکوس افتاده به چه معناست؟ چرا برای صادرات سیب مشوق واردات موز قرار نمی دهید اگر این هزاران تن سیب جلوی مجلس و وزارتخانه ها ریخته شود تنبیه خوبی خواهد بود.

ذاکر اضافه کرد: اگر رانت و فساد هست اعلام کنید تا مردم به اموال خود برسند و بدانند که مالشان را باید به چه کسی بسپارند.

اجرای طرح تفصیلی برای ارومیه نیازمند همراهی همه دستگاه ها

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه و رسیدگی به بافت های فرسوده ارومیه امری ضروری است.

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر همچنین در گفت وگو با ایسنا افزود: رسیدگی و ساماندهی بافت های فرسوده ارومیه برای کاهش آسیب های اجتماعی و اقتصادی امری ضروری است.
وی تصریح کرد: اجرای طرح تفصیلی برای ارومیه نیازمند همراهی همه دستگاه های مربوطه است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بااشاره به اینکه سکونتگاه های غیر رسمی شهرها نتیجه محرومیت ها شهرستاهای کوچک و روستاها است، اظهار کرد: حل مشکلات مناطق محروم و ارتقای سطح زندگی این افراد موجب پیشگیری از برخی آسیب های اجتماعی خواهد شد.
حجت الاسلام ذاکر یاد آور شد: بافت های فرسوده یک تهدید جدی برای شهرها هستند که اگر توجه نشود در صورت بروز یک زلزله شاهد خسارات جانی و مالی جبران ناپذیری خواهیم بود.
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه متاسفانه در استان ۳۰۰۰ هکتار بافت فرسوده و سکونتگاه غیر رسمی وجود دارد،اظهار کرد: کاهش بافت فرسوده و سکونت گاه غیر رسمی نیازمند انجام یک کار اصولی و مهندسی است که هم بافت های فرسوده را نوسازی کرد و هم درجهت بناهای تاریخی استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست