اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ارومیه با تأکید بر اینکه اقتصاد شفاف، پایه‌گذار روابط بین‌المللی مناسب است، گفت: اتاق بازرگانی مشترک ایران و ترکیه در ارومیه ایجاد خواهد شد.

حسن انتظار در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه و واحدهای نمونه کیفی استاندارد استان که با حضور استاندار  و مدیران استانی و معاون سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد ، بیان کرد: برای سال آینده دو کشور معین را در برنامه قرار داده‌ایم که چین و آلمان را هدف‌گذاری کرده‌ایم و همچنین اتاق بازرگانی مشترک ایران و ترکیه در ارومیه ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر اقتصاد هر کشوری شفاف باشد، روابط بین‌المللی صددرصد تأثیر خواهد گذاشت و اقتصاد شفاف، در واقع پایه‌گذار روابط بین‌المللی مناسب است، روابط اقتصادی کشور با بسیاری از کشورها بهتر شده و امیدواریم قدم‌های مؤثرتری در این زمینه برای اعتلای اقتصاد کشور و دست‌یابی به بازار اروپا برداشته شود.

انتظار با اشاره به اینکه برخی بخشنامه‌ها،‌ تولیدکنندگان را فلج کرده است، خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیری‌های کلان، خرد جمعی و تفکر سیستمی در تصمیم‌گیری‌های اقتصادی مورد توجه قرار نمی‌گیرد تا از ظرفیت‌های بخش خصوصی در این موضوع استفاده شود.

وی در رابطه با استاندارد نیز اظهار کرد: امروز مردم، بهداشت را می‌طلبند و اگر ما نتوانیم این مورد را به درستی کنترل کنیم، قطعاً ضربه خواهیم خورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست