اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : همزمان با سیر صعودی ویروس کرونا در شهرستان پیرانشهر و افزایش آمار مبتلایان به این بیماری، بازار شهرستان پیرانشهر تعطیل شد.

رزگار آودلی، رئیس اتاق اصناف شهرستان پیرانشهر در گفتگوی اختصاصی خود با خبرنگار کردپرس ضمن تأیید این خبر گفت: متأسفانه علی رغم هشدارهای فراوان و توصیه های مکرر عمومی مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین تلاش برای قطع زنجیره کرونا در شهرستان پیرانشهر، این شهرستان از نظر رنگ بندی کرونایی از نارنجی به قرمز تغییر رنگ پیدا کرد که باعث شد تا مجدداً مدیریت ستاد شهرستانی مبارزه با ویروس کرونا نسبت به اعمال محدودیت های کرونایی از جمله تعطیلی بازار پیرانشهر اقدام کند.

وی ادامه داد: حسب دستورات ستاد ملی مقابلە با بیماری کرونا و در جهت جلوگیری از افزایش شمار مبتلایان و گسترش ویروس کرونا از روز دوشنبه ( ۲۳ فروردین ماه ) کلیە واحد های صنفی در پیرانشهر به غیر از مشاغل گروە یک بە مدت ۱۰ روز تعطیل شدند.

آودلی در ادامه سخنان خود ضمن درخواست از کلیه اصناف شهرستان پیرانشهر جهت همراهی و همکاری لازم با تصمیمات ستاد ملی و شهرستانی مبارزه با کرونا، اظهار داشت: بدون شک هر تصمیمی که ستاد مدیریت مبارزه با کرونا چه در سطح ملی و چه در سطوح پایین تر اتخاذ کنند در جهت کمک به قطع زنجیره ی این بیماری منحوس و همچنین ارتقای سلامت جامعه خواهد بود لذا امیدوارم این اقدام بتواند با همراهی کلیه اصناف بغیر از مشاغل گروه “یک” باعث کاهش بیماری کرونا در جامعه شود.

شایان ذکر است که در مدت یک هفته اخیر دو نفر در شهرستان پیرانشهر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند و هم اکنون این شهرستان از نظر رنگ بندی کرونایی جز مناطق قرمز پرخطر بشمار می آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست