اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت : به منظور جلوگیری از افزایش قیمت، توزیع گوشت مرغ و قرمز منجمد در سطح فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی مصرف استان ادامه دارد.

 اسمعیل کریم زاده با بیان این مطلب اظهار کرد: بیش از ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه در مرغداری های استان در اذرماه جوجه ریزی انجام شده است که پیش بینی میشود بیش از ۵۰۰ تن گوشت مرغ مازاد با نیاز استان تولید شود که به سایر استانها نیز صادر شود.

وی افزود: درحال حاضر درراستای تعادل قیمت بازار مرغ توزیع مرغ منجمد به قیمت عمده ۸ هزار و ۵۰۰ تومان بدون محدودیت در سطح فروشگاههای زنجیره ای و تعاونی مصرف آغاز شده که تا تعادل بازار ادامه خواهد داشت.

این مسئول ادامه داد: توزیع گوشت منجمد گاوی هم به قیمت ۲۹ هزارتومان تا تثبیت قیمت در بازار استان ادامه خواهد داشت.

وی افزایش نسبی قیمت مرغ را به علت تقاضای بالای بازار با توجه به بالا بودن قیمت گوشت قرمز در مقایسه با آن عنوان کرد و گفت : کاهش جوجه ریزی در مرغداری های استان های همجوار نیز در روند افزایش قیمت مرغ تاثیر گذار بوده است که البته اقداماتی نیز برای کاهش قیمت مرغ در حال انجام است تا طی روزهای آتی شاهد تعادل قیمت آن در بازار باشیم.

کریم زاده بیان کرد: گوشت قرمز و مرغ تازه و منجمد به اندازه کافی وجود دارد و هیچگونه کمبودی در این زمینه نداریم و به هر میزان که نیاز باشد تامین و در بازارتوزیع می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست