اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: صادرکنندگان دام مازاد عشایر بیش از یک ماه است که دام‌های خود را در استان های آذربایجان غربی و کردستان قرنطینه کرده‌اند اما به واسطه بروکراسی اداری موجود نتوانسته‌اند یک راس دام صادرکنند.

جلال محمودزاده، در خصوص اقدامات انجام شده در راستای خرید دام مازاد عشایر، گفت: بروکراسی اداری در زمینه صادرات به میزانی افزایش یافته که صادرکنندگان را زمین‌گیر کرده است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، تاکید کرد: متاسفانه به بهانه‌های مختلف از صادرات دام زنده جلوگیری شده و تا کنون تنها ۲۰ درصد از شعارها و برنامه‌های موجود در زمینه خرید دام مازاد عشایر اجرایی شده است.

او تاکید کرد: از طریق وزارت جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی مشکلات صادرکنندگان دام عشایر را پیگیری‌ کرده‌ام اما به نتیجه مطلوبی دست پیدا نکرده‌ام.

نماینده مجلس یازدهم بیان کرد: صادرکنندگان دام دام مازاد عشایر بیش از یک ماه است که دام‌های خود را در آذربایجان غربی قرنطینه کرده‌اند اما به واسطه بروکراسی اداری موجود در جهاد کشاورزی، دامپزشکی و سایر بخش‌ها نتوانسته‌اند یک راس دام صادرکنند.

محمودزاده با بیان اینکه به واسطه وجود موانع در مسیر صادرات دام زنده صادرکنندگان در مرزها سرگردان مانده‌اند، به خانه ملت گفت: در حال حاضر در مرزهای استان کردستان صادرکنندگان آمادگی صادرات دام مازاد را دارند اما بروکراسی و هزینه نگهداری دام‌ها افزایش پیدا کرده و این افزایش هزینه‌ها زیان صادرکنندگان را به همراه دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست