اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات آذربایجان غربی با تاکید بر اهمیت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سالجاری گفت: تمام تلاش خود را برای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات انجام می دهیم.

محمد باقری در نخستین جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات آذربایجان غربی که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اواخر سال جاری گفت: برگزاری انتخابات در اسفندماه مهمترین رویداد سیاسی در کشور و به تبع آن در آذربایجان غربی است و ما تمام تلاش خود را برای برگزاری هر چه باشکوه تر ، قانونمند و حضور حداکثری مردم در انتخابات انجام می دهیم.

وی ادامه داد: تمامی اهداف مسئولان نظام اسلامی برگزاری انتخاباتی سالم ، پرشور و بدون حاشیه و شفاف  است چرا که حضور مردم در پای صندوق های رای نشان از عمق علاقه آنان به نظام اسلامی دارد.

او  با تاکید بر نقش مهم کمیته اطلاع رسانی در آگاه سازی مردم و لزوم بهره گیری از روشهای نوین و مدیریت تبلیغات گفت: کمیته اطلاع رسانی در جهت پوشش برنامه های ستاد انتخابات کشور و نظارت بر عملکرد آن به عنوان نمایندگان افکار عمومی در راستای مقررات و ملاحظات قانونی وظایف خود را انجام می دهد.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات آذربایجان غربی اظهار امیدواری کرد: کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان بتواند با مشارکت و همراهی اصحاب رسانه وظایف خود را در زمینه اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از مراحل مختلف برگزاری انتخابات به نحو شایسته انجام دهد.

در این جلسه اعضای کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات آذربایجان غربی نکته نظرات خود را در زمینه روند اطلاع رسانی مطلوب از فعالیت های ستاد انتخابات و تعامل موثر با اصحاب رسانه در جهت انعکاس کمی و کیفی اخبار ستاد انتخابات کشور و استان در رسانه ها بیان کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی،با حضور باقری رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان احکام اعضای کمیته اطلاع رسانی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در آذربایجان غربی اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست