اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: جشنواره جوانان برتر ایران زمین در ۴ محور برگزار می‌شود.

محمد سپهری درخصوص این جشنواره گفت: این جشنواره در هفته جوان امسال طی روزهای ۱۱ تا ۱۷ اسفند برگزار خواهدشد.

وی افزود: هدف از این جشنواره، معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتر ۱۸ تا ۳۵ سال با هدف زمینه‌سازی برای توسعه ارزشهای متعالی و روحیه فداکاری و ایثار، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده، تقویت ایمان، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی، ایجاد زمینه‌های مشارکت در محورهای فرهنگی، علمی ، اجتماعی و اقتصادی، حمایت از فعالیت‌های هویت آفرین، تقویت روحیه تحقیق، ابداع و ابتکار، الگوسازی مناسب، شناسایی و ارزش نهادن به اندیشه های سازنده جوانان ایران اسلامی خوادبود.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: بخش‌های فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی چهار بخش این جشنواره خواهدبود.

سپهری گفت: جوانان در این جشنواره می‌توانند در موضوعات، قرآن، ادبیات، فیلم، موسیقی، کنشگر فعال رسانه و فعال مجازی، ، هنرهای تجسمی، ، خادم اهل بیت، کارآفرینی، دانش بنیان، جوان دارای توانایی خاص، ورزش و فعال اجتماعی شرکت کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اضافه کرد: مهم‌ترین بخش این جشنواره، تجلیل از خانواده جوانان شهید حافظ امنیت در یک سال منتهی به هفته جوان امسال خواهدبود.

وی اظهار کرد: طبق شیوه نامه میبایستی گزینش جوانان مطروحه از فرآیند دستگاههای اجرایی (محور اصلی) و با همکاری دستگاههای اجرایی(همکار مشاور) و نهایتا بررسی مستندات ارائه شده در هیأت داوری استانی و ملی انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست