اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از فعالیت ۶۰ موسسه قرآنی در سطح استان خبر داد.

حجت‌الاسلام ناصر خدایاری صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران  در محل سالن اجتماعات خانه مطبوعات استان با تاکید بر افزایش توجه وبودجه به فعالیت‌های قرآنی در استان افزود: سال گذشته ۴۷۳ میلیون تومان بودجه به حوزه قرآن و عترت اختصاص یافت و امسال به ۵۱۰ میلیون رسید که در شرایط فعلی و به دلیل کمبود اعتبارات افزایش خوبی دارد.

وی از برگزاری حدود ۵۰ عنوان برنامه در طول هفته قرآن و عترت در سطح استان از تاریخ ۱۳ لغایت ۱۹ بهمن ماه خبر داد و اظهارداشت: ۱۳ تا ۲۲ بهمن بازه زمانی مسابقات قرآن و عترت بوده که هر کدام از این مسابقات در ایام خاص با عناوین مختلف برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام خدایاری عنوان کرد: مهمترین رویکرد مسابقات قرآن و عترت ایجاد همدلی, همراهی و پر کردن شکاف اجتماعی در بین قومیت و طبقات مختلف جامعه است.

وی افزود: شعر، مقاله، داستان کوتاه، هنرهای نمایشی و صنایع دستی عنوان مسابقاتی هستند که با موضوع قرآن و عترت در کنار سایر مسابقات قرآنی برگزار می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: دو هزار و۶۶۳ نفر شرکت کننده در رشته حفظ و مفاهیم قرآن از سراسر استان به رقابت خواهند پرداخت که ۷۲۵ نفر از آنها را آقایان و مابقی را بانوان تشکیل می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست