اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان غربی گفت: پنجمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی این دانشگاه از ۱۴ مهرماه سال جاری لغایت ۱۷ مهرماه از ساعت ۱۴ الی ۱۹ در محل نمایشگاهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان واقع در بلوار سربازان گمنام برگزار می شود.

میرحسین رسولی صدقیانی افزود: این نمایشگاه هر سال در راستای معرفی و آشنایی با توانمندیها و دستاوردهای دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان برای بازدید عموم استقرار می یابد. 

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با اشاره به اهداف و رسالت این دانشگاه در زمینه آموزشهای مهارتی گفت: رشته های تحصیلی این دانشگاه به تناسب نیاز بازار کار استان و در راستای اشتغالزایی جوانان جویای کار، مهارت محور بوده و دانشجویان و فارغ التحصیلان با کسب تخصص لازم می توانند جذب بازار کار شده و کار آفرینی کنند. 

وی در ادامه با دعوت از عموم مردم برای بازدید از نمایشگاه مذکور افزود: پنجمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیش از ۴۰ غرفه از مراکز آموزش علمی کاربردی استان و کانون دانش آموختگان این دانشگاه، ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۱۴ مهرماه افتتاح خواهد شد و روز چهارشنبه ۱۷ مهر ماه با برگزاری مراسم اختتامیه خاتمه خواهد یافت. 

رسولی صدقیانی همچنین اظهار کرد: برگزاری کارگاه آموزشی و مشاوره کار آفرینی از جمله فعالیتهای های جنبی این نمایشگاه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست