اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

رویدار اینوتکس برگرفته از چند رویداد بزرگ استارتاپی به معنای رابط میان ایده پردازان و سرمایه‌گذاران است تا در این بستر ایده پردازان ایده‌های خود را به بازار مصرف برسانند.

آوای مرز : معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: هفتمین رویداد اینوتکس بزرگترین رویداد استارتاپی و کارآفرینی غرب کشور در آذربایجان‌غربی برگزار می شود.

جواد کرمی در نشست خبری و هماهنگی هفتمین رویداد اینوتکس غرب کشور، با اشاره به حضور پنج استان آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان و زنجان به میزبانی ارومیه اظهار کرد: این رویداد ملی در روزهای ۱۶ و ۱۷ اسفند ماه در پردیس علم و فناوری دانشگاه ارومیه در ۲۳ بخش برگزار می‌شود که تاکنون ۱۵ صندوق سرمایه‌گذاری حضور خود را برای همکاری قطعی کردند.

وی با اشاره به دیدار دیپلماتیک اخیر استاندار آذربایجان‌غربی با رییس اتاق بازرگانی استان شرقیه شمالی عمان افزود: شرکت‌های دانش بنیان یکی از محوری‌ترین مباحث مورد گفت و گو بود که نشان از توجه جهانی به این موضوع است.

او با تاکید بر لزوم توجه به فرایند تبدیل ایده به محصول در برگزاری رویدادهای استارتاپی اظهار کرد: منطقه‌ای بودن این رویداد و حضور ۱۵ صندوق برای سرمایه‌گذاری از ویژگی‌های هفتمین رویداد اینوتکس است.

معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: هرچه ارتباط علم و صنعت قوی‌تر باشد، شاهد ارتقای شاخص‌های اقتصادی خواهیم بود.

کرمی با اشاره به انتخابات پیش رو نیز گفت: مطمئناً روز جمعه ۱۱ اسفندماه مردم استان در پای صندوق‌های رای نظیر ۲۲ بهمن ماه حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد.

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی هم با تاکید بر آغاز رویداد اینوتکس در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: نوآوری بدون ارتباطات گسترده و حضور فعال سرمایه‌گذاران و کارآرینان امکان پذیر نیست و اینوتکس جایگاهی وصف این اتفاق است.

جواد نوری نیا با اشاره به هدف اصلی این رویداد گفت: رقابت تیم‌های استارتاپی در ارتباط کسب و کارها و کارآفرینان با سرمایه‌گذاران بزرگ ملی است.

نوری‌نیا با اشاره به حضور پنج استان آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان و زنجان به میزبانی ارومیه اظهار کرد: این رویداد ملی در روزهای ۱۶ و ۱۷ اسفند ماه در پردیس علم و فناوری دانشگاه ارومیه در ۲۳ بخش برگزار می‌شود که تاکنون ۱۵ صندوق سرمایه‌گذاری حضور خود را برای همکاری قطعی کردند.

وی با اشاره به اینکه ششمین دوره این رویداد سال گذشته با حضور سه استان آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و اردبیل برگزار شد بیان کرد: ۸۷ طرح به ششمین دوره رویداد اینوتکس ارسال شد که بیشترین طرح مربوط به آذربایجان غربی بود.

نوری نیا با بیان اینکه طی دوره پیشین رویداد ملی استارت آپی اینوتکس، ۲۰ طرح وارد مرحله کشوری شد و ۱۰۰ شخص و سازمان در این رویداد حضور داشتند افزود: برگزاری این رویداد فرصتی برای فرهنگ‌سازی توجه به امر فناوری و نوآوری و جذب سرمایه‌گذاران و تبدیل ایده‌ها به کسب و کار است.

وی اضافه کرد: اقتصاد پویا با حضور این افراد است که حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان را شکل می‌دهد و چنین رویدادها بهانه‌ای برای شکل گیری این ارتباطات و حضور سرمایه‌گذاران و کارآفرینان در کنار هم است.

نوری‌نیا با بیان اینکه اینوتکس در پنج بخش برگزار می‌شود افزود: رویداد اینوتکس پیچ، رویداد ریسرچ پیچ، رویداد اینوفاند، رویداد انتقال تجربه و رویداد علم کاوی از بخش‌های متخلف این رویداد بزرگ است.

رویدار اینوتکس برگرفته از چند رویداد بزرگ استارتاپی به معنای رابط میان ایده پردازان و سرمایه‌گذاران است تا در این بستر ایده پردازان ایده‌های خود را به بازار مصرف برسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست