اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی با قدردانی از همراهی مردم در راستای کاهش شیوع بیماری کووید ۱۹ در استان گفت: بستری‌های روزانه کرونایی در این استان به  ۱۶۵ نفر رسید که کمترین میزان از آغاز فصل زمستان است.

جواد آقازاده افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته با ابتلای این تعداد در آذربایجان غربی به بیماری کووید ۱۹، حدود  ۳۰ نفر در مراکز درمانی بستری شدند که با احتساب این آمار، تعداد کل بستری ها به ۴۲۴ نفر کاهش یافت.

وی با اشاره به بستری شدن روزانه حدود ۳۵۰ نفری در روزهای اوج شیوع کرونا در اواخر آبان امسال، اضافه کرد: تعداد بستری های ناشی از شیوع ویروس کرونا در آذربایجان غربی در روزهای اوج، بیش از هزار و ۷۰۰ نفر بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی ادامه داد: از ۴۲۴ نفر بستری کرونایی در استان، ۲۰۷ نفر مشکوک و ۲۱۷ نفر نیز مبتلای قطعی هستند.

آقازاده اظهار کرد: از این تعداد همچنین ۱۳۹ نفر در بخش های آی سی یو تحت مراقبت های ویژه بوده و ۳۱ نفر نیز متصل به ونتیلاتور هستند.

وی از فوت چهار نفر بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در آذربایجان غربی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و بیان کرد: با افزایش این تعداد، کل فوتی های ناشی از کرونا در استان به سه هزار و ۳۵۸ نفر رسید.

تاکنون ۹۹ هزار و ۳۸۷ نفر در آذربایجان غربی به بیماری کووید ۱۹ در آذربایجان غربی مبتلا شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست