اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : ۵ آذر مصادف است با  روز بسیج مستضعفین به فرمان معمار کبیر انقلاب و در تقویم کشور ۳۰ آبان لغایت ۶ آذر مصادف است با هفته بسیج ؛ اهمیت این مساله به حدی است که اگر بگوییم همه مردم ایران از  بزرگ تا کوچک ؛ زن ومرد همه باید بسیجی باشند ؛ باور ندارید ادامه مطلب را بخوانید.

بدون تعارف باید بگوییم ما دشمنانی داریم که در عین حماقت و کودکانه اندیشیدنشان ، خیلی دقیق و حساب شده عمل می کنند ، گاهی بعضی ها فکر می کنند کارها و برنامه ریزی های دشمنان ما ، از شبکه های فارسی زبان درست کردنشان، تا راه اندازی و تقویت ملی گرایی و عروسک باربی شان و خلیج عربی گفتنشان تا پروژه تضعیف مقاومت در منطقه، همه و همه بدون برنامه و حساب و کتاب است ….با این مقدمه کوتاه میخواهیم در حد توان پرده از یک پروژه خطرناک و حساب شده بردارم …. پروژه مخفی و اشکاری که در طول دهه های انقلاب به شکلهای مختلف اجرا شده است ، آن، پروژه تضعیف بسیج و سپاه پاسداران با هدف ضد ارزش کردن بسیجی بودن در جامعه….

در مورد چرایی این تقلا باید گفت : انها در تحقیقات و براوردها و امار گرفتن های خودشان بسیج را حائز ویژگی های منحصر به فردی دیده اند :

 ۱- بسیج یک نهاد رابط بین مردم و نظام :

از جمله ویژگیهای بسیج دوزیست بودن آن است، بسیج از یک سو یک نهاد کاملا مردمیست ، بسیج از یک سو دغدغه های مردم و نخبه ها را به سطوح بالای حکومتی میبرد و از سوی دیگر انتظارات و رهنمودها و اطلاعات را از بالاترین نقطه حکومت به لایه های زیرین می رساند ، جریان ازاد اطلاعات که در بسیج وجود دارد، بی نظیر است چرا که بسیج محرمانه ترین اطلاعات در خصوص مسائل کشور را، در چشم بر هم زدنی به سطوح پایین می رساند ، به طور خلاصه در مورد این ویژگی بسیج باید گفت: بسیج یک پل ارتباطی قوی است و مانند سیستم عصبی بدن، دردها و دغدغه ها و تمایلات و ارزوهای همه اقشار مردم را به مرکز کنترل می رساند….

 

 ۲-  بسیج بازوی ولایت :

بعد از آنی که دشمنان در طرحها و برنامه پیچیده و حساب شده شان در عرصه های نظامی و غیر نظامی ، در ایران  به بن بست رسیدند ، به این نتیجه رسیدند اگر این طرحها در کشورهای مثل پاکستان ، عربستان ، ترکیه و.. که همگی  مانند ایران مسلمان هم هستند ، به نتیجه مطلوب می رسد ، اما در ایران همه تیرها ، به سنگ می خورد ، تنها به خاطر یک واژه است، آن واژه جادویی ، ولایت است، انها کودکانه ولایت را براورد کردند  و باد گفت ؛ مردم بازوهای ولایت هستند.

 

 ۳- اتحاد و وحدت :

وحدت ، نقطه قوت هر ملتی است، وحدت از دستان و انگشتان ظریف یک مشت اهنین می سازد، وحدت ، انرژی ها و توان یک ملت را سر و سامان می دهد وآنها در یک جهت واحد هدایت می کند ، آن وقت است که از بمب اتم (که غربی ها اینقدر به ان می بالند و می ترسند) قوی تر خواهند بود، کار دیگر بسیج ، ایجاد وحدت است ، وحدت بین اقشار – وحدت بین اقوام – وحدت در روشها و تفکرات فرهنگی-  وحدت طولی (وحدت بین سطوح مختلف در جامعه، از فرمانده کل قوا تا بسیجی فلان روستا )، وحدت بین مذاهب اسلامی، بسیج با نزدیک کردن خود به مشکلات مردم و درگیر شدن با همه نیازهای انها موجب ایجاد جو همدلی در بین مذاهب اسلامی و ایرانی به ویژه سنی و شیعه  و حتی وحدت بین امت اسلامی.

 

۴- غیر قابل پیش بینی و کنترل بودن بسیج :

از جمله مشکلات دشمنان با بسیج همین مقوله است، انها در تعریف بسیج دچار سر درگمی هستند ، اگر بسیج را یک نهاد حکومتی و دست نشانده تعریف کنند، انوقت در توجیه اینکه چطور مثلا یک بنا و کارگر ساختمانی بدون هیچ مواجب و حقوقی در پایگاه بسیج فعالیت میکند ،می مانند….  اگر بسیج را مثلا قشر ریش دار و حزب اللهی بدانند، چطور باید حضور جوانانی با تیپهای غیر مذهبی را در بسیج باید توجیه کنند، اگر بسیج را بر روی کاغذ و بخشنامه تعریف کنند پس در توجیه جوانانی که از خانواده خود دور می شوند و در بدترین اب و هواها و در دوردست ترین نقاط این کشور اردوی جهادی میروند ،چه بگویند؟؟

در پایان باید تاکید کرد در کنار تلاش و فعالیت شبانه روزی همه ارگانهای نظامی ، انتظامی و امنیتی بسیج منشا قدرت و ابهت ایران است ، یک نعمت الهی و یک هدیه خدایی به ملتی که شایسته مجد و عظمت هستند ، انانی که چه در داخل و چه درخارج ، چه اگاهانه و چه نااگانه ، در تضعیف این نهاد مقدس می کوشند ، باید بدانند بسیج نه اسم نه عنوانی زمینی است، نه در ظرف زمان می گنجد و نه در ظرف مکان و بسیج در مردم و بطن و نهاد مردم جای گرفته است.

هر چند انتقاد به شخص بسیجی هیچ اشکالی ندارد ، اما متاسفانه این روزها باب شده است که اشتباه یک فرد را پای یک تفکر به این عظمت می نویسند! اما باید همه تفکر بسیجی داشته باشند تا بار مظلومیت ، استقلال و ازادی و عظمت ایران و ایرانی را بر دوش بکشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست