اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی با اشاره به بهره‌مندی ١۵٠ هزار نفر از مردم استان از خدمات طرح آمران سلامت طی ١٠ روز گذشته گفت: این طرح طی روزهای آینده نیز در استان اجرا می‌شود.

امیر جعفرزاده اظهار داشت: در قالب این طرح طی ١٠ روز گذشته تاکنون ۴٨ هزار و ۳۴۵ عدد ماسک و ٨٣١ لیتر مواد ضدعفونی کننده در سطح جامعه توزیع شده است.

وی ادامه داد: ۱۴٣ پایگاه ثابت و سیار آمر سلامت با مشارکت جوانان و داوطلبان و با هدف دعوت مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح استان فعال شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: حدود سه هزار و ٨٨٣ نفر در قالب یک‌هزار و ٣٨٧ تیم به روز امدادگر و داوطلب جمعیت هلال احمر استان در این طرح مشارکت دارند.

جعفرزاده ادامه داد: حدود سه نفر امدادگر در هر پایگاه آمر سلامت فعال است و خدماتی نظیر تب سنجی و اهدای ماسک را برای شهروندان ارائه می دهند.

وی اضافه کرد: آموزش رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای شهروندان، توسعه آموزش‌ های همگانی، ترویج فرهنگ پیشگیری از بیماری و حمایت‌های بهداشتی درمانی از افراد آسیب‌ پذیر از کرونا از اهداف اجرای این طرح است.

سه شهرستان پیرانشهر، ماکو و مهاباد نیز با اعلام وضعیت فوق قرمز، مشمول محدودیت های شدید مقابله با کرونا در آذربایجان غربی شده اند.

هرچند مسوولان استانی بر وضعیت فوق قرمز ارومیه نیز تاکید دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست