اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : روابط عمومی باشگاه نود نوشت: پس از‌ مشکلاتی که در روزهای اخیر برای ادامه همکاری وحید بیاتلو سرمربی تیم فوتبال ۹۰ ارومیه به وجود آمده بود، با پیگیری‌های یکی از نمایندگان مجلس و شهردار ارومیه، بیاتلو به ارومیه بازگشته تا شروعی دوباره برای رسیدن به هدف تیم خود داشته باشد.

تیم نود ارومیه این روزها در شوک استعفای سرمربی خود به سر می برد. این در حالی است که هم اکنون تیم تنها یک امتیاز با صدر جدول اختلاف دارد و از گزینه‌های اصلی صعود به لیگ برتر است.

هفته گذشته خبر استعفای بیاتلو سرمربی این تیم و پیوستن او به تیم ساوه مطرح شد اما مدیرعامل باشگاه ۹۰ ارومیه ، استعفای سرمربی فعلی این تیم را تکذیب کرد و گفت: این استعفا مورد موافقت باشگاه قرار نگرفته و «بیاتلو» همچنان سرمربی این تیم است.

به گفته یحیی بهاری، بیاتلو یک سال و نیم دیگر با باشگاه ۹۰ ارومیه قرارداد دارد و در شرایط فعلی باشگاه امکان جایگزین کردن سرمربی را ندارد و منطقی هم نیست که تیم با روند روبه رشد خود اجازه رفتن سرمربی را بدهد.

مدیر این تیم فوتبال در ارومیه از نحوه حمایت مسوولان استانی از  تیم ۹۰، انتقاد کرد و گفت: ۹۰ از گزینه‌های اصلی صعود به لیگ برتر است و باید بیش از پیش مورد توجه مسوولان استانی قرار گیرد.

تیم نود در شرایط حساسی قرار دارد و  امروز هم برخی از مسوولان شهری با دعوت از «وحید بیاتلو» که چندی پیش از سمت سرمربی‌گری این تیم استعفا داده بود، خواهان تشکیل جلسه و مذاکره برای بازگشت  او شده‌اند و توانستند در نهایت او در در نیمکت تیم نود حفظ کنند.

بیاتلو پیشتر نیز به دلیل مشکلات مالی به همراه مدیرعامل باشگاه نود ارومیه از سمت خود استعفا داده بودند اما طولی نکشید که برگشتند و کار را دنبال کردند. استعفای فصل گذشته بیاتلو به گفته او؛ نبود امکانات و شرایط بد مالی تیم بوده است.

با توجه به استعفای دوباره این سرمربی جوان گمان می رود که هنوز هم مشکلات مالی این تیم به قوت خود باقی است.

امروز نادرقاضی پور، مالک تیم نود نیز اعلام کرد: نبود اسپانسر و عدم تزریق سرمایه به تیم از جمله مشکلات  اصلی تیم است.

او ادامه داد: برای اداره تیم نود ارومیه به یک میلیارد تومان پول نیاز داریم که در این راستا استاندار، شهردار ارومیه و رئیس برنامه و بودجه استان بمنظور کمک مالی به تیم قول مساعدتی داده بودند و امید است این کمک ها به زودی به شکل کامل محقق شود تا شاهد موفقیت‌های بیش از پیش تیم باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست