اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

علیرغم محقق نشدن وعده افتتاح بیمارستان اما با حضور استاندار آذربایجان‌غربی سردخانه و سورتینگ ۲ هزار تنی اشنویه با ۶۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال برای ۱۷ نفر، به افتتاح رسید.

آوای مرز : افتتاح بیمارستان اشنویه ٩ سال پس از کلنگ زنی، به دهه فجر امسال هم نرسید و اخبار آن تنها به بازدید مسئولان شهرستانی و استانی از آن محدود شده است.

در پنجمین روز از دهه فجر ١۴٠٢، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی در سفر به شهرستان اشنویه، از روند احداث بیمارستان ۸۰ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد.

بیمارستان ۸۰ تختخوابی اشنویه در زمینی به مساحت ۳۵ هزار مترمربع و زیربنای ۶ هزار و ۷۰۰ مترمربع در ۳ طبقه احداث می شود و شامل بخش‌های جراحی، زنان، سی سی یو، آی سی یو، ۳ اتاق عمل داخلی قلب و کودکان است.

شهرستان ۷۵ هزار نفری اشنویه در حال حاضر تنها دارای یک بیمارستان ۲۵ تختخوابی است که ۱۲ پزشک متخصص در آن در حال فعالیت هستند لذا در سال ١٣٩٣ بیمارستانی جدید جهت رفع محرومیت های این شهرستان مرزی کلنگ زنی  و قرار بود تا پایان سال ٩٩ به بهره برداری برسد، اما بعد از ٩ سال هنوز این بیمارستان تکمیل نشده و هر سال وعده افتتاح در صورت تخصیص اعتبار داده می شود!

قرار بود این پروژه در هفته دولت امسال به بهره برداری برسد که محقق نشد و پس از آن فرماندار اشنویه در بازدید از این پروژه در پاییز امسال گفت: امیدواریم بیمارستان در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

افتتاح این بیمارستان اما در ردیف برنامه های دهه فجر هم نبود و مشخص نیست دوباره چه زمانی وعده بهره برداری آن از سوی مسئولان داده می شود!

پیشتر علی زنجانی حسنلویی، نماینده نقده و اشنویه در بازدید از بیمارستان در حال ساخت اشنویه با اظهار تاسف از روند اجرای پروژه گفته بود: «با وجود تامین اعتبارات لازم، پیشرفت فیزیکی ساختمان بیمارستان بسیار کند و غیر قابل قبول است»

بسیاری سهل انگاری و کوتاهی پیمانکاران و مجریان پروژه را علت تاخیر در ادامه ساخت بیمارستان عنوان کرده و معتقداند؛ این واحد درمانی با پیشرفت فیزیکی پایین، از بیمارستان کوچک و فعلی اشنویه هم کوچکتر است و این وضعیت برازنده شهر اشنویه نیست.

علیرغم محقق نشدن وعده افتتاح بیمارستان اما با حضور استاندار آذربایجان‌غربی سردخانه و سورتینگ ۲ هزار تنی اشنویه با ۶۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال برای ۱۷ نفر، به افتتاح رسید.

همچنین ۲۳۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور استاندار آذربایجان‌غربی افتتاح شد که شامل ۱۹ واحد شهری و ۲۱۱ واحد روستایی بود.

به گزارش کردپرس ؛ در ادامه حضور استاندار آذربایجان‌غربی در اشنویه کارخانه تولید پوره و کنستانتره در اشنویه با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۱۵ میلیارد تومان و ظرفیت تولید ۱۰ هزار تن انواع پوره در سال و فرصت اشتغال برای ۴۰ نفر، به بهره برداری رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست