اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری آذربایجان غربی گفت: هماهنگی و همپوشانی بین دستگاهها و دانشگاهها جهت اشتراک گذاری تجربیات و بهبود وضعیت حوزه دانش بنیان استان ضروری است.

جعفر ذوالفقاری امروز در جلسه بررسی روند فعالیت شرکت های دانش بنیان آذربایجان غربی با تاکید بر حمایت و شناسایی ظرفیت های دانش بنیان استان، افزود: شرایط تحریم و شیوع ویروس کرونا در سالهای اخیر، نشان داد که اگر به داشته های داخلی خود تکیه کنیم، موفق خواهیم بود.

وی در ادامه تعریف چشم انداز و ماموریت جدید برای حوزه دانش بنیان آذربایجان غربی در سال جاری را ضروری دانسته و تصریح کرد: دانشگاه ها و مراکز علمی استان، با توجه ویژه به کار تحقیقاتی، به صورت جدی در عرصه های دانش بنیان فعال شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری آذربایجان غربی با تاکید بر حمایت از شرکت های دانش بنیان موجود و در آستانه تاسیس استان، یادآور شد: سیر تحول و پیشرفت حوزه دانش بنیان آذربایجان غربی بررسی و تقویت شود.

ذوالفقاری همچنین با دعوت از بخش خصوصی جهت حضور فعال در حوزه دانش بنیان استان، افزود: با تعیین متولی اصلی ساماندهی شرکت های دانش بنیان در استان، باید به توسعه این حوزه سرعت بخشید.

وی در پایان، انتخاب عنوان “تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین” برای سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری را فرصت ارزشمندی برای توسعه حوزه دانش بنیان آذربایجان غربی معرفی کرده و گفت: دانشگاهها پیشران حوزه دانش بنیان بوده و حمایت از حوزه های پژوهشی در کنار بسیج ظرفیت های استان و رفع موانع این حوزه ضروری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست