اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر پرهیز از تجسس در زندگی افراد مختلف تاکید کرد و گفت: اهل بیت(ع) بر این نکته تاکید داشتند و خواستار ترویج خوش زبانی در جامعه بودند.

 حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه با بیان اینکه باید خوش زبانی در جامعه ترویج یابد، اضافه کرد: بدزبانی باید در جامعه ما وجود نداشته باشد و مؤمنان باید بر رفتار خود مواظبت کنند تا موجب رنج دیگران نشوند.

وی با اشاره به اهمیت بیان سخنان نیک بین مردم و پرهیز از عیب جویی و غیبت یکدیگر در آموزه‌های دینی و اسلامی افزود: خداوند تبارک و تعالی در قرآن کریم بر نیک سخن گفتن تاکید می‌کند و این مهم همواره مورد تاکید اهل بیت عصمت و طهارت ع نیز است.

امام جمعه ارومیه در ادامه با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی خودرویی و موتوری از مردم قدردانی کرد و ادامه داد: ملت بزرگ ایران اسلامی بار دیگر با بصیرت و هوشیاری خود دشمنان را از رسیدن به اهداف شوم خود بازداشتند.

وی اتحاد و وفاق ملی را موجب پیروزی در صحنه‌های مختلف دانست و گفت: حضور مردمی نشان از پایبندی و اقتدار انقلاب اسلامی ایران است و از این حضور مردمی قدردانی می‌کنیم.

امام جمعه ارومیه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با همافران ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکا همان گونه که در اوایل انقلاب اشتباه و خطای محاسباتی کرده و درصدد کودتا به وسیله ارتش بود، که همافران ارتش با امام خمینی ره دیدار کرده و پیمان بستند و نقشه شوم دشمنان را نقش برآب کردند.

حجت الاسلام قریشی افزود: اشتباه و خطای محاسباتی آمریکایی‌ها در فتنه ۸۸ و تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران اسلامی نیز مشهود بود که نتایج همه اینها، خار و خفیف شدن دشمنان انقلاب بوده است.

وی با اشاره به حلول ماه مبارک رجب و اهمیت تزکیه و تهذیب در این ماه مبارک خاطرنشان کرد: طبق گفته معصومین (ع) در ماه مبارک رجب خداوند پاداش عبادت‌ها را مضاعف می‌دهد و درهای رحمت و مغفرت الهی برای آمرزش گناهان نیز باز می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست