اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : همزمان با هفتمین روز از دهه فجر ۴۳ بانوی نخبه و کارآفرین آذربایجان غربی با حضور مسولان استانی و کشور در ارومیه تجلیل شدند.

مسوول امور بانوان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها درهمایش نقش آفرینی بانوان در کارآمدی نظام با رویکرد تمدنی، گفت: در کنار تمام جنگ‌هایی که دشمن برای ضربه به نظام در نظر گرفته وارد جنگ خانواده شده‌ایم و دشمن از هر طریقی هم چون رسانه‌ها و الگو سازی غربی و شرقی در تلاش برای نابودی خانواده ایرانی است.

مرضیه عزتی وظیفه خواه اظهار داشت: رسانه‌های داخلی و خارجی عامدانه یا جاهلانه در حال تغییر ادبیات زنان ایران اسلامی هستند و می‌خواهند با این عمل عواطف مادری در زنان فروکش کند.

وی ادامه داد: سرمایه  کلامی، عاطفه و سرمایه معنوی سه سرمایه ارزشمند زن مسلمان ایرانی است و دشمن تمام تلاش خود را برای نابودیآن به کار گرفته است.

مسوول امور بانوان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: اگر قرار است در آینده جهان اتفاق مهمی در بحث انسانیت رخ دهد این اتفاق به دست بانوی ایران اسلامی اتفاق خواهد افتاد نه به دست زن غربی و شرقی که نماد بی بند وباری و بهره کشی هستند.

عزتی افزود: به خاطر ضعف برخی سیاسی بازی‌ها، در حوزه فرهنگ با ضعف مواجه هستیم که باید برای اینکه دشمن سو استفاده نکند چاره اساسی بیندیشیم.

سرپرست اموربانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی در این مراسم گفت: در روز شمار دهه فجر امروز به نام تکریم مقام بانوان و تحکیم بنیان خانواده نام گذاری شده است و باید قدردان فداکاری بانوان در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌ها شد و نگاه دولت به بانوان نگاه کریمانه و ارزشمند است.

نیر الهامی با اشاره به اینکه زنان انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها و در مواقع نیاز ثابت کرده‌اند به صورت جهادی در عرصه و میدان حاضراند، بیان کرد: رسالت اصلی ما تبیین نقش مهم زنان و مادران در عرصه‌های مختلف است.

در این مراسم از《سرکار خانم شهلا مصطفوی》موسس مجتمع آموزشی شکوه به عنوان اولین بانوی کارفرین برتر ملی دربخش خدمات آموزشی تجلیل بعمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست