اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: سند چشم‌انداز ارومیه ۲۰۲۰ از سوی این شورا طرح و تدوین شد.

حسین بخشایشی روز سه شنبه در گفت گو با خبرنگاران در رابطه با اهداف این طرح بیان کرد: سند چشم‌انداز ارومیه ۲۰۲۰ با هدف توسعه و احیای ظرفیت‌های گردشگری و ایجاد اشتغال برای شهروندان تدوین شد.
وی از تشکیل دبیرخانه ستاد ارومیه ۲۰۲۰ خبر داد و اضافه کرد: برای اجرای اهداف این دبیرخانه نیازمند همکاری و همدلی تمامی دستگاه ها هستیم.
وی با درخواست از فعالان فرهنگی و نخبگان برای همفکری در اجرای هرچه بهتر این طرح، بیان کرد: باید تلاش شود تا همانگونه که شهر تبریز در سال ۲۰۱۸ به عنوان پایتخت جهان اسلام معرفی شد، ارومیه نیز بر اساس شایستگی و ظرفیت های خود در عرصه بین المللی معرفی شود.
بخشایشی با بیان اینکه ارومیه دارای جاذبه های فراوان گردشگری از جمله اماکن تاریخی، طبیعی و تفریحی است، اظهار داشت: ارومیه و آذربایجان غربی توانایی تبدیل به قطب گردشگری کشور را دارد زیرا همسایگی با سه کشور و مجاورت با پنج کشور این امکان را برای جذب گردشگران خارجی فراهم می آورد.
به گزارش ایرنا ؛ تکمیل زیر ساخت های گردشگری از جمله احداث راه های دسترسی، احداث مجتمع های اقامتی و تفریحی در کنار جاذبه های مهم گردشگری، احداث بزرگترین شهر بازی غرب کشور در چی چست و تکمیل و به روز کردن اماکن اقامتی در داخل شهر از جمله مهمترین برنامه ها در حوزه گردشگری است که توسط مدیریت شهری ارومیه تا سال ۲۰۲۰ اجرا می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست