اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: سالانه بیش از ۳ میلیون مسافر از پایانه‌های مرزی استان تردد می کنند.

ارسلان شکری با بیان اینکه طی سال گذشته ۳ میلیون و ۸۰۶ هزار و ۴۸۶ نفر از پایانه های مرزی استان تردد کردند افزود: بیشترین میزان تردد از پایانه مرزی بازرگان و در حدود یک میلیون و ۳۷۴ هزار و ۸۴۷ نفر بوده است.

وی با بیان اینکه مجموعا میزان تردد از پایانه های مرزی استان در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۶، ۰٫۲۸ درصد کاهش داشته است تصریح کرد: سال ۹۶ در حدود ۳ میلیون و ۸۱۶ هزار نفر از پایانه های استان تردد داشتند.

شکری با اشاره به اینکه سال گذشته یک میلیون و ۲۳۷ هزار و ۹۹۱ نفر مسافر خارجی از طریق پایانه های استان وارد کشور شدند گفت: طی سال گذشته ۶۹۰ هزار و ۸۹۱ نفر ایرانی از مرزهای استان خارج شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی میزان تردد از پایانه مرزی بازرگان را در سال ۹۶، بیش از یک میلیون و ۶۳۶ هزار نفر اعلام کرد و افزود: امار تردد از این پایانه در سال گذشته ۱۶درصد کاهش داشته است.

وی همچنین از کاهش ۴۰ درصدی  تردد از پایانه رازی خوی خبرداد و خاطر نشان کرد: سال گذشته ۵۹۵ هزار و ۹۹۱ مسافر از این پایانه تردد داشتند.

شکری با بیان اینکه طی سال گذشته بیش از ۵ میلیون و ۶۷۵ هزار مسافر توسط ناوگان عمومی مسافربری در مسیرهای درون و برون استان جابجا شدند افزود: مجموع ناوگان فعال در بخش مسافربری جاده ای آذربایجان غربی نزدیک  ۲ و ۸۰۰ هزار دستگاه شامل ۶۶۶ دستگاه اتوبوس، ۹۴۲ دستگاه مینی بوس و یک هزار و ۱۸۵ دستگاه سواری است.

به گزارش ایسنا ؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به میانگین عمر ناوگان حمل و نقل جاده ای  استان تصریح کرد: عمر ناوگان فعال در بخش حمل و نقل جاده ای مسافر آذربایجان غربی در اتوبوس ۱۰٫۰۹سال و در مینی بوس ها ۲۷٫۲۸ سال برآورد شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست