اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: تا کنون حدود ١٢٠ هزار دز واکسن به دانشگاه علوم پزشکی ارومیه تخصیص یافته که از این میزان ۸۸۰۰ دُز واکسن کرونا در استان تاکنون تزریق شده است.

دکتر جواد آقازاده افزود: تاکنون حدود ١٢٠ هزار دز واکسن به دانشگاه علوم پزشکی ارومیه تخصیص یافته که در ۴ مرحله دریافت شده و در اختیار شهرستانها برای تزریق گروههای هدف اعلامی قرار گرفته است.

 او ادامه داد: تا به امروز با توجه به معرفی و شناسایی افراد دارای اولویت حدود ۸۸۰۰ دز تزریق شده است که شامل کادر درمان بیمارستانهای بستری کننده کرونا، کادر فوریتهای پزشکی ، سالمندان ، جانبازان ، غسالان ،کادر بهداشت مراکز ۱۶ ساعته و آزمایشگاه های کرونا است.

آقازاده تاکید کرد: واکسیناسیون بر حسب اولویتهای سند کشوری ادامه دارد و فراخوان به منظور ثبت نام افراد جامعه در سامانه های الکترونیک بهداشت بوده تا از این طریق افراد اولویت دار با توجه به سند واکسیناسیون کشوری احصاء و نسبت به برنامه ریزی و برآورد امکانات اقدام شود تا در اینده ای نزدیک انشالله واکسیناسیون بعمل آید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به رنگ بندی استان از لحاظ شیوع کرونا به ایسنا اعلام کرد: شهرهای ارومیه، نقده و خوی قرمز، ماکو، پلدشت، چالدران، میاندوآب، پیرانشهر، سردشت، اشنویه و بوکان نارنجی و مابقی در وضعیت زرد قرار دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست