اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

 نشریه آمریکایی المانیتور از کشته شدن نزدیک به 40 تن از غیرنظامیان کرد سوریه طی حملات هوایی ترکیه در یک سال گذشته خبر داده.

آوای مرز : بر اساس گزارش نشریه المانیتور، ارتش ترکیه حملات هوایی علیه کردهای سوریه، حتی در نزدیکی پایگاههای روسیه و آمریکا را تشدید کرده است.

 نشریه آمریکایی المانیتور از کشته شدن نزدیک به ۴۰ تن از غیرنظامیان کرد سوریه طی حملات هوایی ترکیه در یک سال گذشته خبر داده.

بر اساس این گزارش، ترکیه حملات خود را به نزدیکی پایگاههای آمریکا و روسیه در شمال و شمال شرق سوریه گسترش داده و هر خودرویی را که گمان کند نیروهای دموکراتیک سوریه در آن حضور دارند با پهپادهای مسلح هدف قرار می دهد.

این نشریه همچنین ادعا کرده است که ترکیه از جنگ در غزه برای تشدید حملات علیه کردهای سوریه استفاده می کند زیرا توجه جهانیان به مسئله جنگ اسرائیل علیه فلسطینیان بیشتر شده و این اتفاق فرصتی برای پیشبرد اهداف رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه علیه کردهای سوریه فراهم کرده است.

این نشریه نسبت به افزایش کشته های غیرنظامیان در حملات هوایی ترکیه هشدار داده است. پهپادهای ترکیه شبانه روز در منطقه تحت کنترل کردهای سوریه حضور دارند و تردد نیروهای وابسته به کردهای سوریه را رصد می کنند.

بر اساس این گزارش، اگرچه حضور نیروهای روسی و آمریکایی عملیات زمینی ترکیه علیه کردها را منتفی کرده است اما آسمان این منطقه برای هدف قرار گرفتن کردها کاملا به روی پهپادها و جنگنده های روسیه باز است.

این نشریه از افزایش قابل ملاحظه تعداد قربانیان غیرنظامی در بمباران های ترکیه در شمال و شمال رشق سوریه خبر داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست