اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی گفت: برای اولین بار در کشور کانون فرهنگی و اجتماعی زنان و دختران در استان تشکیل شده است.
شهلا تاجفر در بیست ونهمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان غربی که درمحل جلسات استانداری آذربایجان غربی بر گزار شد افزود: برای اولین بار در کشور کانون فرهنگی و اجتماعی زنان و دختران نواحی مرزی و عشایری با هدف توانمند سازی و آموزش زنان در استان تشکیل شده است.
تاجفر تصریح کرد : برای کاهش آسیب های اجتماعی باید مشکلات جوانان به ویژه اشتغال و مسکن آنها حل شود.
در ادامه عزیز سهندی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی افزود: ۲۳ هزار و۵۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان را جوانان تشکیل می دهند.
سهندی بااشاره به اینکه بالاترین میزان نرخ ازدواج و پایین ترین نرخ طلاق در استان مربوط به افراد تحت پوشش کمیته امداد است خاطرنشان کرد: در سال جاری برای ۲هزار و ۷۰۰ زوج تحت پوشش کمیته امداد کمک هزینه ازدواج با اعتبار ۶میلیارد تومان پرداخت شده است.
وی بااشاره به اینکه ۵۰ درصد آموزش های فنی حرفه ای کمیته امداد برای جوانان است اظهار کرد: در سال جاری مبلغ ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه تحصیل برای جوانان تحت پوشش کمیته امداد استان پرداخت شده است.
مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی ادامه داد: در بحث درمان در سال جاری ٣.۵ میلیارد تومان برای بهداشت و درمان جوانان استان هزینه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست