اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی گفت: افراد دهک بالای آذربایجان غربی شناسایی شده‌اند و در این راستا اداره فرار مالیاتی نیز تشکیل شده است.

حسن کوماسی اظهار کرد: پرداخت و دریافت مالیات بر اساس اسناد و مدارک صورت گرفته و به سطح خرد تقلیل نمی‌یابد و افراد دهک بالای آذربایجان غربی شناسایی شده‌اند و در این راستا اداره فرار مالیاتی نیز تشکیل شده است.

او ادامه داد: بنابراین بر اساس برنامه‌ریزی‌های اساسی صورت گرفته و با وجود معافیت برخی از بازاریان شاهد رشد ۴۶ درصدی مالیات در آذربایجان‌غربی هستیم.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی همچنین گفت: از ابتدای سال جاری، ۱۲ هزار ۵۰۰ میلیارد ریال مالیات در استان وصول شده که ۱۰۲ درصد مالیات پیش بینی شده است.

کوماسی افزود: علاوه بر آن، هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال عوارض نیز در آذربایجان‌غربی وصول شده است که به شهرداری و دهیاری‌ها واریز می‌شود که این میزان نیز نسبت به سال گذشته ۱۰۹ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی اضافه کرد: با توجه به تحریم‌های ظالمانه، تورم و رکود کسب و کار حمایت از مشاغل کوچک و بازاری در دستور کار قرار گرفته است.

او بیان کرد: در آذربایجان غربی از هر ۱۰۰ مغازه دار، ۶۴ مغازه دار از پرداخت مالیات معاف هستند که این میزان در سال‌های گذشته ۶۰ درصد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست