اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از تشکیل ۸۳۵ فقره پرونده مربوط به تخلف گرانفروشی در سه ماهه اول امسال خبر داد.

محمد اقوامی در گفتگو با مهر با بیان اینکه در سه ماهه امسال ۸۳۵ پرونده در زمینه تخلف گران فروشی در استان تشکیل یافته است افزود: از این تعداد ۸۳۳ فقره مورد رسیدگی قرار گرفته و مختومه شده است.

وی از محکومیت ۱۶ میلیارد ریالی صاحبان این پرونده‌های تخلف خبر داد و افزود: قاچاق کالا، گران فروشی و عدم درج قیمت بیشترین تخلفات گزارش شده به شعب تعزیرات حکومتی استان از ابتدای سال جاری است.

اقوامی اضافه کرد: با توجه به وظایف محوله به ضابطین سازمان تعزیرات حکومتی از ابتدای سال جاری بیشترین تخلفات گزارش شده عبارتند از قاچاق کالا و ارز ۷۹۱ فقره، گران فروشی با ۵۰۱ فقره، عدم درج قیمت با ۴۳۴ فقره است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با بیان اینکه طی سال گذشته ۲۰ هزار و ۳۷۳ فقره پرونده تخلف صنفی در استان تشکیل شده است افزود: از این تعداد ۱۳ هزار ۷۰ پرونده در بخش کالا و خدمات، ۶۷۳ فقره در بخش بهداشت و درمان، شش هزار و ۶۳۰ فقره در بخش قاچاق کالا و ارز تشکیل شده است.

اقوامی در خصوص قاچاق احشام در استان نیز گفت: در طول سال گذشته ۷۹ فقره پرونده قاچاق دام در استان تشکیل شد که صاحبان این پرونده‌ها به پرداخت شش میلیارد و ۱۱۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست