اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی گفت: در ۶ ماهه نخست امسال در حوزه مبارزه با کالای قاچاق در مقایسه با سایر استان ها با تشکیل ۲۱۷ فقره پرونده قاچاق به ارزش تقریبی ۱۱ تریلیون از لحاظ ارزشی رتبه اول مبارزه و برخورد با کالای قاچاق کشور را کسب کرده ایم.

عبدالحمید سرتیپی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه در راستای نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و غیرصنفی استان در سطح تولید، توزیع و عرضه ۴۲ هزار و ۵۰۴ مورد بازرسی از واحدهای مذکور انجام شده است.

او افزود: بازرسی های انجام شده از واحدهای صنفی و غیر صنفی استان طی ۷ ماهه نخست امسال منتج به تشکیل ۵ هزار و ۵۲۳ فقره پرونده تخلفات صنفی به ارزش بیش از ۱۹ هزار و ۳۹۱ میلیارد ریال شده است که جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع داده شده است.

سرتیپی اضافه کرد: در ۷ ماهه نخست امسال عملکرد ۱۵۰ شرکت وارد کننده در استان مورد بازرسی و رسیدگی قرار گرفت که طی بازرسی های انجام شده ۱۲۴ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۱۷ هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال تشکیل گردید که جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به سازمان تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه عملکرد واردکنندگان کالاهای مورد نیاز کشور که از ارز دولتی استفاده کرده بودند مورد بازرسی و رسیدگی قرار گرفت که این بازرسی ها منجر به تشکیل ۱۱۵ فقره پرونده تخلفات ارزی به ارزش بیش از ۱۴ هزار و ۳۰۲ میلیارد ریال گردید که پس از تکمیل پرونده جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارسال شد.

او تأکید کرد: در ۶ ماهه نخست امسال در حوزه مبارزه با کالای قاچاق در مقایسه با سایر استان ها با انجام ۲ هزار و ۴۵۸ مورد بازرسی و تشکیل ۲۱۷ فقره پرونده قاچاق به ارزش تقریبی ۱۱ تریلیون از لحاظ ارزشی رتبه اول مبارزه و برخورد با کالای قاچاق کشور را کسب کردایم.

مدیر کل صمت استان با اشاره به عملکرد بازرسان اداره کل صمت در حوزه مشاورین املاک گفت: در ۷ ماهه نخست امسال در حوزه ساماندهی مسکن ۳ هزار و ۲۷۲ مورد بازرسی از واحدهای صنفی مشاورین املاک استان انجام و یک هزار و ۶۷۳ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۶ میلیارد و ۶۵۲ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست