اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از تشکیل ۱۷۷ پرونده احتکار کالا در استان خبرداد.
سردار ناصر اصلانی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا برگزارشد با اشاره به احتکار کالا توسط برخی افراد سودجو و متخلف پیرو افزایش قیمت برخی کالاها تصریح کرد:  در بحث احتکار کالاهای اساسی و لوازم خانگی در ۳ ماهه اخیر ۱۷۷ پرونده تشکیل و ۱۸۳ نفر در استان دستگیر شد که ارزش اموال احتکاری کشف شده ۴۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.
وی با اشاره به توفیقات انتظامی استان در بحث کشفیات موادمخدر طی سالجاری اظهار کرد : ۷ تن و ۵۶٩ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته٢٠درصد افزایش در کشفیات را داشتیم.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی بابیان اینکه یک تن و ۸۶۰ کیلوگرم مواد مخدر سنتی طی سالجاری در استان کشف شده است ادامه داد: ۵ تن و ۸۰۱ کیلوگرم انواع پیش ساز شیشه نیز طی سالجاری کشف و توقیف شده است.
سردار اصلانی بابیان اینکه ٣۶باند توزیع مواد مخدر در استان طی سالجاری منهدم و ١٩۴٧توزیع کننده خیابانى مواد مخدر در سطح استان دستگیر شدند یادآور شد: ٩هزار و ۳۱۷ معتاد متجاهر با همکارى بهزیستى و شبکه بهداشت استان تحویل مرکز ماده ١۶ شده است.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست سال جاری ۷۷ درصد سرقت های مهم در سطح استان کشف شده و در همین رابطه ۶۶ باند سرقت در قالب ۲۱۸ نفر دستگیر شده اند اظهار کرد: ارزش کالاهای مسروقه کشف شده ۹۴ میلیارد ریال بوده که تحویل مال باختگان شده است.
وی ضمن اظهار تاسف از افزایش جرم در فضای مجازی گفت: یک هزار و ۶۴۷ فقره پرونده جرم در فضای مجازی در استان طی سالجاری تشکیل شده که از این تعداد پرونده یک هزار و ۴۶ مورد یعنی درحدود ۷۰ درصد پرونده ها کشف و رسیدگی شده است.
سردار اصلانی بااشاره به اینکه امسال کاهش۷ درصدی تصادفات جاده ای منجربه فوت در استان گزارش شده است تصریح کرد: افزایش ۵درصدی تصادفات جرحی و افزایش ۵ درصدی تصادفات خسارتی را طی سالجاری شاهدیم.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ضمن گرامیداشت هفته ناجا که از ۱۳ مهر تا ۱۹ این ماه نامگذاری شده، شعار امسال هفته ناجا را ” پلیس مقتدر و امین مردم”  عنوان کرد و گفت: ۱۷۰ برنامه متنوع شامل غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران، برگزاری انواع همایش ونمایشگاه های توانمندی های انتظامی، برگزاری صبحگاه مشترک و کلنگ زنی کلانتری گلمان و ستاد انتظامی چایپاره بخشی از این برنامه ها در طول هفته ناجا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست