اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  استاندار آذربایجان غربی گفت: ۹۹ مصوبه شامل ۷۸ پروژه عمرانی و ۲۱ مصوبه حوزه اقتصادی در راستای پیشرفت و آبادی شهرستان مرزی پیرانشهر در شورای برنامه‌ریزی و توسعه به تصویب رسید.

محمدصادق معتمدیان در پایان سفر ۲ روزه به پیرانشهر و در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: احصای مشکلات و موانع تولید در کنار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بهداشتی، خدماتی و آموزشی جز اولویت‌های اصلی دولت برای ارتقای شاخص‌های توسعه ای این منطقه است.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم حضور مسئولان در شهرستان‌ها و بازدیدهای میدانی در تمام مناطق استان و پیگیری و بررسی مشکلات در راستای محرومیت زدایی است.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه تمام مصوبات سفرهای شهرستانی از ضروریات و در راستای مطالبات مردمی است، اضافه کرد: در حوزه بهداشت و سلامت مردم، توسعه فضای آموزشی، آبرسانی، دفع فاضلاب، راه روستایی و اجرای طرح‌های هادی مصوبات خوبی در شورای برنامه ریزی استان با محوریت پیرانشهر مصوب شده که امیدواریم در آینده نزدیک اثرات آن برای مردم ملموس باشد.

معتمدیان گفت: واگذاری زمین‌های روستایی با مساحت ۵۰۰ متر و با اهداف اجرای پروژه‌های خدماتی و رفاهی با کمک بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و فرمانداری برای اولین بار جز مصوبات این سفر قرار گرفت

وی با اشاره به بازگشایی مرز تمرچین و نقش آن در توسعه اقتصادی منطقه گفت: آمار ۹ ماهه گمرکات نشان از روان سازی و فعال سازی این مرز بین المللی بوده و تلاش می‌کنیم روند رونق تجاری آن همچنان رو به بهبود باشد.

استاندار آذربایجان غربی صبح پنجشنبه در بیستمین سفر شهرستانی، با استقبال نماینده سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی وارد پیرانشهر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست