اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : دکتر آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی که همراه با جمعی از اعضای هیات رئیسه دانشگاه به شهرستان شوط سفر کرده بود ، همراه با فرماندار شهرستان در روستای مخور حضور یافته و مرکز خدمات جامع سلامت روستایی و زیست پزشک مخور را افتتاح کرد.گفتنی است این پروژه در زمینی به مساحت ۳۲۲۴ متر مربع و با زیر بنای ۶۵۰ متر مربع و با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال احداث گردیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همچنین در ادامه این سفر با خیرین سلامت شوط دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه که در فرمانداری شهرستان شوط برگزار شد دکتر آقازاده ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام یافته در حوزه های بهداشت و درمان استان گفت : تعاملات بسیار خوبی بین دانشگاه و عرصه سلامت استان با استاندار ، نمایندگان مجلس ، فرمانداران ، شهرداران ، شوراهای اسلامی ، سایر سازمانها و خیرین وجود دارد که لازم می دانم از همه این عزیزان تشکر و قدردانی نمایم.

وی اضافه کرد: برای حل برخی از مشکلات عرصه سلامت نیازمند کمک خیرین نیز هستیم و خیرین می توانند در بسیاری از پروژه ها کمک کنند مثلاً همین مرکز خدمات جامع سلامت روستایی تازه کند در شهرستان شوط که توسط خیّر ارجمند آقای حسین زاده احداث شد و در ارائه خدمات بهداشتی درمانی در منطقه بسیار اهمیت دارد و یا تجهیزاتی از قبیل آندوسکوپی را که خیرین شوط خریداری و در اختیار بیمارستان قرار داده اند خیلی ارزشمند است .

او تصریح کرد: یکی از عوامل مهم ارتقای شاخصهای سلامت استان حضور خیرین در این عرصه و کمکهای آنان است و خیرین استان در طی دو سال گذشته ۱۵ میلیارد تومان در پروژه های بهداشتی و درمانی کمک کرده اند.

دکتر آقازاده اضافه کرد: در شهرستان شوط مشکل احداث واحد LDR یا همان واحد تک نفره زایمان طبیعی را داریم البته اعتبار لازم فراهم شده است ولی در حال حاضر مشکل زمین همچنان وجود دارد و اگر خیرین زمین را مهیا کنند آماده احداث آن هستیم.

او تاکید کرد :معتقدم که وقتی دست خیّری برای کمک به بیماری یا رفع نیاز بیمارستانی دراز می شود این همان دست خداست بعبارت دیگر واسطه بین خداوند متعال با نیازمندان ، همین خیرین هستند یعنی کار خیرین ، این اندازه مقدس است.

این جلسه با تقدیر از خیرین سلامت شهرستان شوط به پایان رسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست