اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اموال توقیفی در انبارهای مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی تعیین تکلیف و وجوه حاصل از آن به حساب خزانه داری کل کشور واریز شد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با همراهی استاندار از انبارهای مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی این استان بازدید کرد و گفت: این بازدید به منظور هماهنگی بیشتر در راستای کمک به فروش اموال توقیفی در انبارهای مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان صورت گرفت تا ضمن بررسی مشکلات فرا روی این مدیریت کمک‌های لازم برای تسهیل در امور تعیین تکلیف اموال صورت گیرد.

او افزود: در شش ماهه نخست سال جاری با هماهنگی مسئولان قضایی و اجرایی استان بالغ بر ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اموال توقیفی در انبارهای مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی تعیین تکلیف و وجوه حاصل از آن به حساب خزانه داری کل کشور واریز شد.

عتباتی اضافه کرد: با توجه به عملکرد خوبی که در تعیین تکلیف اموال صورت گرفته است رتبه سوم کشوری در این حوزه برای استان حاصل شده که در نوع خود و در مقایسه با سال‌های قبل رشد چشم گیری داشته و ارزشمند است.

رییس کل دادگستری استان در پایان تاکید کرد: تلاش‌ها بر این است که مشکلات پیش رو در سریعترین زمان حل و اموال به سرعت تعیین تکلیف شوند تا از کمترین تضییع اموال جلوگیری به عمل آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست