اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان از برپایی اردوی آمادگی این تیم در شهر ارومیه برای حضور قدرتمند در ششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا – اقیانوسیه، خبر داد.

علی رعدی افزود: این اردو که اولین اردوی تیم ملی است از ۱۲ بهمن‌ در سالن سه هزار نفری آهن‌دوست شهر ارومیه در حال برگزاریست و تا ۲۰ بهمن نیز ادامه دارد.

ی اظهار کرد: ۶ مرحله اردوی دیگر تا قبل از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا – اقیانوسیه که اردیبهشت‌ سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد، برای آماده سازی این تیم در نظر گرفته شده و برگزار می‌شود تا بازیکنان تیم ملی به مرز کامل آمادگی دست یابند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ادامه داد: نفرات حاضر بهترین بازیکنان حاضر در کشور هستند البته ۲ بازیکن دیگر از استان‌های یزد و کهگیلویه و بویراحمد نیز به جمع بازیکنان فعلی حاضر در اردو اضافه خواهند شد تا تعداد نفرات به ۱۴ بازیکن برسد.

رعدی با اشاره به شرایط خوب و آمادگی قابل قبول ملی‌پوشان اضافه کرد: باید از رییس هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی و مسوولان استان برای قبول میزبانی اولین اردوی آماده سازی این تیم تشکر کنیم که در بهترین شرایط انجام گرفته است.

وی یادآور شد: در این اردو «دانیال رشیدی» بازیکن پیرانشهری تنها نماینده استان آذربایجان‌غربی بود که در اردو حضور دارد و انتظار داریم در اردوهای بعدی شاهد حضور او باشیم.

رعدی تاکید کرد: تیم ایران در دوره‌های قبلی همواره یکی از مدعیان قهرمانی بوده و موفق به کسب ۲ قهرمانی جهان، ۴ قهرمانی و یک نایب قهرمانی آسیا شده است.

اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان زیر نظر «علی رعدی» به عنوان سرمربی و «سردار پاریاد» و «رضا کیان نژاد» به عنوان مربیان و «نعیم باقری» هم به عنوان مربی دروازه بان برگزار می‌شود.

شمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا-اقیانوسیه اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی تهران برگزار خواهدشد و چهار تیم برتر راهی مسابقات جهانی که سومین دوره آن آبان‌ماه سال ۱۴۰۲ در برزیل برگزار می‌شود، خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست