اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر کل  راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: مرحله دوم طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در نیمه نخست بهمن‌ماه جاری در این استان آغاز می‌شود.

 آغاز ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن پیشتر اواخر دی ماه، عنوان شده بود، اما با گذشت ۷ روز از بهمن ماه هنوز خبری از آغاز ثبت نام ها نشده است و مدیر کل ‌کل راه ‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی از شروع ثبت نام های مرحله دوم از نیمه بهمن ماه جاری خبر می دهد.

سهم آذربایجان‌غربی در مرحله دوم اجرای طرح اقدام ملی مسکن ۲ هزار و ۴۳۶ واحد است، که در این مرحله شهرهای بازرگان، ماکو، پلدشت، شوط، مهاباد، میاندوآب و بوکان را شامل می شود

در فاز نخست طرح اقدام ملی مسکن در استان  چهارهزار و ۸۱۷ نفر در ۹ شهرستان استان ثبت‌نام کردند و ارومیه با یک‌هزار و ۲۰۰ فقره ثبت‌نام بیشترین میزان نام‌نویسی در این فاز را به خود اختصاص داده‌است.

به گفته مدیر کل راه‌ وشهرسازی آذربایجان‌غربی؛ براساس نتایج پالایش ثبت نام کنندگان مرحله اول طرح اقدام ملی آذربایجان غربی، چهار هزار و ۱۶۶ نفر واجد شرایط اعلام شده اند و۶۵۱ نفر از ثبت‌نامی‌های طرح اقدام ملی مسکن استان در پالایش متقاضیان واجد شرایط به دلیل قرمز بودن فرم «ج» حذف می شوند.

حمزه لو با بیان اینکه جاماندگان از ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن، آماده باشند،گفت: کسانی که نتوانستند در مرحله نخست در سامانه طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کنند، آماده درج اطلاعات خود در سامانه باشند.

او ادامه داد: متقاضیان و همسران ثبت‌نام‌کنندگان برای برخورداری از مزیت‌های طرح باید فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی از روز اول فروردین ١٣٨۴ به بعد باشند. همچنین استفاده نکردن از تسهیلات مسکن در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، متاهل بودن، سکونت بیش از پنج ساله در محل مورد تقاضا از جمله مهمترین ملزومات ثبت‌نام در این طرح بود.

به گزارش کردپرس، طرح «اقدام ملی تولید وعرضه مسکن» به منظور احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شد که از این تعداد سهم آذربایجان‌غربی نزدیک به ٢١ هزار واحد است، ثبت‌نام متقاضیان از ۱۹ آذرماه به مدت سه روز  تا ١٠ صبح روز ٢١ آذرماه انجام شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست