اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی آذربایجان غربی گفت: ۲ هزار پرونده تخلف در حوزه کالاهای اساسی و آرد و نان در استان طی نیمه نخست سال جاری تشکیل و به مراجع قضایی جهت پیگیری ارسال شده است.

قادر لعل شهسوار در گفت و گو با ایسنا افزود: این تخلفات طی ۱۲ هزار و ۱۴۱ مورد بازرسی از سطح مراکز فروش و اصناف استان به ارزش ۲۰۳ میلیارد و ۷۵۷ میلیون ریال کشف و ثبت شده‌ است.

وی اظهار کرد: از این میزان بازرسی ها یک هزار و ۶۴۵ پرونده تشکیل شده مربوط به حوزه آرد و نان و بقیه مربوط به سایر کالاهای اساسی از جمله گوشت مرغ، انواع گوشت حیوانی، شیر و لبنیات، شکر، روغن، میوه و سبزی و سایر کالاهای کشاورزی می‌شود. 

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی آذربایجان غربی ادامه داد: ارزش ریالی پرونده های تخلفات حوزه آرد و نان در استان ۳۷ میلیارد و ۸۰۵ میلیون ریال برآورد شده ‌است.

لعل شهسوار اضافه کرد: تعداد پنج هزار و ۶۵۶ بازرسی هم در زمینه کالاهای اساسی انجام شده که منجر به تشکیل ۴۳۶ پرونده به ارزش ۱۶۵ میلیاردو ۹۵۲ میلیون ریال شده‌است.

وی یادآور شد: اکیپ‌های بازرسی قرارگاه امنیت غذایی در جهادکشاورزی استان در سطح بازار اقلام پر مصرف و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به صورت شبانه روزی در حال رصد و پایش بازار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست