اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از جابجایی۲۱۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در طرح نوروزی ۱۴۰۲ خبر داد.

پیمان آرامون با بیان اینکه در طرح نوروزی امسال ۲۱۹ هزار و ۷۸۳ نفر مسافر توسط ۲۸ هزار و ۳۹۵ سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شده اند که در این زمینه تردد مسافر ۱۵ درصد و تعداد سفرها نیز ۳ درصد نسبت به مدت زمان مشابه پارسال افزایش نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: بیشترین تعداد جابجایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقلی اتوبوس جابجا شده اند که در سفرهای درون استانی ۳ هزار و ۲۹۲ سفر با ۵۴ هزار و ۸۷۴ مسافر و در سفرهای برون استانی ۵۱ هزار و ۹۸۳ نفر مسافر در قالب ۴ هزار و ۹۳ سفر جابجا شده اند.

آرامون اضافه کرد: میزان تردد برون مرزی مسافران از پایانه‌های مرزی استان نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۵ درصدی داشته که این رقم ۲۲۳ هزار و ۷۱۱ گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: طبق آمار ارائه شده از پایانه‌های مرزی پنجگانه استان، بیش از ۲۲۳ هزار نفر از این پایانه‌ها در ایام نوروز تردد کرده اند.

آرامون افزود: طبق این آمار که بین روزهای ۲۴ اسفند تا ۱۳ فروردین ثبت شده، تردد روزانه به بیش از ۱۱ هزار و ۷۰۰ نفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: این آمار نشان می‌دهد که پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی در طول ایام نوروز به صورت کامل فعال بوده و به مردم و گردشگران نوروزی بدون وقفه خدمت رسانی کرده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: مرزهای بازرگان و رازی در مرز ایران با ترکیه و تمرچین پیرانشهر در مرز شمال عراق بیشترین ترددها را داشته اند.

پایانه مرزی بازرگان در ماکو، سِرو در ارومیه، رازی در خوی، تمرچین در پیرانشهر و کیله در سردشت آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی برای تردد به کشور ترکیه و اقلیم کردستان عراق بودند.

طبق گفته مسئولان، گیت های ورود و خروج مسافر در ایام نوروز در پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی افزایش یافته بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست