اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: شرکت مخابرات آذربایجان غربی ملزم به جمع آوری دکل های مخابرات از مدارس و پرداخت اجاره بها است.

علی مصطفوی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: بودجه بندی جشنواره خیرین مدرسه ساز استان براساس پیشنهاد اداره کل توسعه، تجهیز و نوسازی و خیرین مدرسه ساز آذربایجان غربی برنامه ریزی می شود.

وی تاکید کرد: شرکت مخابرات آذربایجان غربی نیز ملزم به رعایت مفاد تفاهم نامه منعقده بین این نهاد و آموزش و پرورش در زمینه جمع آوری دکل های مخابرات از مدارس و پرداخت اجاره بها است.

مصطفوی افزود: آموزش و پرورش موظف به شناسایی آموزشگاه های غیرمجاز است تا آدرس این مکان ها در اختیار نیروی انتظامی قرار گیرد و لازم است به صدا و سیما نیز ابلاغ شود تا تبلیغات برای این آموزشگاه ها صرفا با تایید آموزش و پرورش باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: سال گذشته پوشش کامل پیش دبستانی ها در جوار ۳۰ کیلومتری مرزها، حاشیه شهر و مناطق محروم روستایی با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار صورت گرفت تا با اجرای این طرح ۱۶ هزار نفر تحت پوشش آموزش پیش دبستانی قرار بگیرند.

ابراهیم محمدی اشاره توزیع تغذیه رایگان در مدارس و روستاهای محروم آذربایجان غربی بیان کرد: ۷۵ هزار دانش آموز استان در این راستا از آذرماه تا پایان اسفند ماه در بیش از یکهزار و ۴۰۰ روستا و ۱۲ شهرستان از تغذیه رایگان بهره مند شدند که اعتبار هزینه شده در این زمینه نیز حدود ۴۵ میلیارد ریال بود.

وی درباره مصوبه دریافت مجوز برای احداث فضای تجاری ۶۳ هزار مترمربعی در مدارس استان اظهار داشت: اگر این موضوع محقق شود گام مطلوبی در راستای افزایش درآمدهای اداره کل برداشته می شود.

یک پاسخ

  1. باسلام احتراما در خصوص فعالیت نصب دکل مخابرات همراه اول روبروی درب ورودی دبیرستان دخترانه متانت با ۱۶متر فاصله و اکثر ادارات و سازمانها مخالفت به علت عدم رعایت فاصله قانونی از مراکز آموزشی و حساس جمعیتی (مدرسه مربوطه) را اعلام و آموزش وپرورش تنها چیزی که برایشان ارزشی نداشته و ندارد سلامتی دانش آموزان میباشد. با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست